Groeiecho gehad

Hoi meiden,

Ik had vandaag de groeiecho!! Alles zag er goed uit. De kleine was niet meer helemaal goed in beeld te brengen, ze lag ook nog eens lekker met haar handen voor haar gezichtje. Het was ook een echo om te kijken hoe ze groeit.

xxx

fijn dat ze goed gegroeid is. Hoeveel schatten ze de kleine? bij onze praktijk doen ze niet aan groeiecho s zeggen ze steeds.. misschien alleen als het echt nodig is.. maar ze zeggen tegen mij dat mijn baby goed op groei is..dus maak me geen zorgen.De baby is ook heel erg druk nog in mijn buik,heeft het wel naar de zin geloof ik haha.
Hoeveel weken ben je nu?
Ik zat gisteren op 36 weken, nog niet echt heel ver haha..
Liefs, Nice

Hoi Nice,

De baby groeit volgens het boekje! Ze schatten haar rond de 7 pond. Ze gaf aan dat ze een mooi klein hoofdje heeft, dus ben benieuwd. Ik ben nu 35 wekend en 3 dagen. Dus ik moet nog wel even. Bij ons doen ze de groeiecho rond de 34 of 35 weken zwangerschap. Jammer dat ze het bij jou niet doen, maar als de baby goed op groei is, hoef je je ook geen zorgen te maken.
Hoe voel je je voor de rest?

liefs

Wat fijn dat alles goed is! Hier doen ze ook niet aan groeiecho's, en dat terwijl ik zelf met een grote groeiachterstand te maken heb gehad tijdens mijn moeders zwangerschap... Dus hier toch wel regelmatig de zenuwen, maar het kost geld en dat moeder in spanning zit daardoor maakt blijkbaar niet uit...
Toch zie ik m'n buik nog lekker groeien en meneer beweegt goed, dus aan de andere kant geeft me dat toch wel een hoop vertrouwen.

Fijn dat het er goed uitzag, en dat het hoofdje niet zo groot is hihihi.. toch altijd prettig om te weten vind ik!!!! Ik heb hier ook wel om een groeiecho gevraagd, maar ze vroeg waarom ik het zou willen? Ik zei, dat er meerdere waren die dit kregen. De verloskundige zei dat ik het in ieder geval zelf moest betalen, maar er moest wel een reden voor zijn, bijv. een te kleine baby of te groot. Nouja, ik krijg nu iedere week een hele korte echo, de baby word niet klein maar ook niet extreem groot geschat. We zien het wel. Ben 8 ponders gewend dussssss..

Succes en geniet van het vooruit zicht dat het kindje niet al te groot lijkt!!

Liefs mammma

Hee mammma,

Volgens mij verschilt het idd per verloskundige. Vaag dat als je weleen groeiecho zou willen, dat je dat dan zelf moet betalen.
Waarom krijg je elke week een korte echo??Enne het is een schatting wat ze doen, dus ik hoop dat ze hetgoed hebben.

Succes met de laatsteloodsjes meiden!!

Terug
Bovenaan