groeiecho gehad!!

heb vanmorgen een groeiecho gehad ,de kleine lag mooi indgedaald,ze had miooie lange benen die kwa groei een paar dagen voor liepen maar met haar buikje liep ze 3 weken achter dus daar maakte ze zich wel een beetje zorgen om ze was ook nog niet zo zwaar ong 2500 gram .woensdag naar de gyneacoloog dus dan zien we wel verder.

Maak je niet teveel zorgen. Bij mij lopen buikje en hoofd een paar weken voor en zijn de benen weer normaal. Zo lang het tussen de curves blijft, is het geen reden om je bezorgd te maken. Niet ieder mens kans hetzelfde zijn.

Idd niet teveel zorgen maken hoor

Een extra check kan geen kwaad en bij de gyn hebben ze vaak ook erg goede echo beelden ;) daar geniet ik dan weer iedere werk van hihi

haha ja ik hoop dus ook dat ik woensdag een extra echo krijg kan ik weer ff loeren ,haar buikje was niet meer binnen de lijnen het liep af naar beneden vandaar .ik moet voor men bloeddruk naar de gyn omdat hij weer iets verhoogd was 140/95 waanschijnlijk blijk ik nu bij de gyn onder controle en moet ik in het ziekenhuis bevallen maar dat hoor ik woensdag.hou jullie op de hoogte
gr cinderella

Bij mij was dat ook precies zo... gezonde zoon geboren van 3 kg... en hij is nu 4 maanden later al 7,5 kg.... dusse... maak je geen zorgen hoor.

Maak je neit te druk bij mijn kindje zeiden ze ook dat de groei van het buikje achterliep had ook hogebloeddruk en mn vorige zwangerschappen hellp gehad maar dat ik een week later weer een echo kreeg was de achterstand al; wat bij getrokken....dus zou me er niet al te druk om maken!!

liefs een agustus mama

Terug
Bovenaan