Groeiecho gehad

Hoi dames,

We hebben zaterdag de groeiecho gehad en ons mannetje zit toch boven het gemiddelde qua groei. Hij loopt 2 weken voor.
Woensdag moet ik de verloskundige bellen voor de uitslag van bloedprikken op suiker.
Weet niet zo goed of ik me nu zorgen moet maken of niet. Vrouwtje van de echo zei dat er nu eenmaal grotere babies geboren worden.. Maarja wacht de uitslag maar even af en zal het dan wel van de VK horen hoe dan verder...

Groetjes Kim

Hey Kim.

Kan het zijn dan dat als je suiker te hoog is de baby ook "te" groot is? Sorry niet heel veel ervaring mee.
Wel vervelend dat je woensdag pas kunt bellen.

Succes met wachten en probeer je niet te veel zorgen te maken (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan)

Liefs Danielle

Heey Kim,

Wachten op een uitslag duurt altijd lang he...maar morgen klinkt al dichtbij!
Ik hoop dat het allemaal meevalt.
En inderdaad, er worden nou eenmaal kinderen van 6 pond geboren, maar ook van 8 pond. Dat verschil ontstaat niet in de allerlaatste week lijkt mij, dus zal er nu al verschil in zijn!
Succes met wachten op de uitslag.

Groetjes Brigitte

Hoi dames,

@ Danielle, Als je suiker hebt kan inderdaad je baby te groot zijn. Dit moet wel behandeld worden anders kan het gevaarlijk zijn. Maar vaak krijg je dan gewoon een dieet en moet je je waardes prikken om het in de gaten te houden, dus dat is vervelend maar als dat het verder is, dan mag ik niet klagen. Hoor wel ergere verhalen wat dat betreft.

@ Brigitte, is ook zo wat je zegt, maar je hoort dan weer zoveel verschillende verhalen. Kans op vroeggeboorte etc... Maarja je weet toch nooit hoe het allemaal gaat lopen, of je nou een grote baby hebt of niet.

Dus heb besloten om me niet meer te druk te maken en ik hoor het morgen wel. Hou jullie op de hoogte.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan