groeiecho gehad

Hey meiden,

Gister heb ik een groeiecho gehad en alles was goed. Kleine ligt goed op koers. Mijn zoontje was bij zijn geboorte 1370 gram (ruim 6 weken te vroeg en groeiachterstand van 3 weken) en van deze word gezegd dat ie 1440 gram is nu en dus zwaarder is dan mijn zoon ooit geweest is. Een heel raar idee. Heb alleen wat veel vruchtwater wat op zich niks hoeft te betekenen maar moet wel mijn bloedsuikers laten prikken. Ga ervanuit dat t niks te betekenen heeft want ik krijg dan ook pas 18 jan bij gyn de uitslag. Moet tussendoor nog wel naar de vk maar gyn geeft de uitslag dus t zal allemaal wel loslopen. Heb ook nergens last van dus ik zie t wel. Was al lang blij dat deze kleine t goed doet.

Was wel weer even leuk om te zien hoe druk ie is haha, ik voel t altijd wel maar t zien is ook leuk en hij/zij had de hik.

xx

Ik mag dinsdag voor een groeiecho, dit is onze eerste maar omdat mijn suikers met 0,1, ja waar praat je over iets te hoog waren moet ik voor een groeiecho, niet erg hoor die extra echo.

Net telefoontje gehad van dieetist in het ziekenhuis.
kwam er ook al mee dat de waarde echt iniminimaal,
maar Mag wel een prik aparaatje halen.
moet dus gaan prikken.

dus dat word snoepen laten liggen!
Leuk zo met de feestdagen.
maja is niet anders!!

ooh ik mag 28e , net na kerst
ik kan niet wachten, ondanks dat ik afviel tijdens de griep zeiden ze dat ons meiske errug goed groeide en ik ben zo benieuwd hoe goed dus

Ik heb een groeiecho gehad omdat mijn zoontje een groeiachterstand had en omdat ik wat meer reserves heb haha. Als je wat forser bent krijg je tegenwoordig een groeiecho maar ook niet iedereen.

Voor de echo zelf hoef ik t niet te doen hoor haha ik krijg bij elke controle een echo dus nu kan ik elke 2 weken naar mijn kleintje kijken das t voordeel van in t ziekenhuis bij gyn en vk lopen.

xx

@mama-to-be-1st-time ik weet het niet ik heb van mijn vk begrepen dat je die altijd krijgt om te kijken of de kleine goed groeit gaan ze het hoofdje en alles opmeten.misschien anders even vragen aan je vk?

Terug
Bovenaan