groeiecho gehad

hoihoi

ik heb vanmiddag de groeiecho gehad

heerlijk
ben nu 30,5 week en de laatste paar keer lag ze een week achter (datum vaststellen was lastig bij mij ivm groeispurts) en nu ligt ze mooi op schema
1600gram heerlijk idee

het geslacht nog eens gekeken en toen kregen we een giga close up van haar vagina hahahahaha nou daar kon je niet omheen, tis en blijft echt een meiske

verder was alles heel goed
Alleen uit de bloedtest bleek dat zij bloedgroeprhesus + heeft en ik dus -
Mama moest dus een prik

ik heb A-, papa heeft dus A+ of B+, mara heeft A- en deze kleine wordt dan A+, AB+, B+
Manlief wist alleen dat hij geen O had en niet AB die zeldzaam is.
Sins kort kunnen ze via mijn bloed zien welke rhesus de kleine heeft maar niet welke bloedtype verder, dus dat is nog een verrassing

En zo blij: sinds kort 24/7 ruggeprik beschikbaar! bij Mara was het alleen overdag! Voor mij geen beenprik meer, dus niet meer high en ziek want ik kan niet tegen die prik. Dit keer ben ik gewoon erbij met mijn koppie.

En als ik er straks echt helemaal doorheen zit kan ik vanaf week 38 gestript worden om het op gang te brengen, zo heerlijk nieuws

Ze hebben ook genoteerd dat ik absoluut geen beenprik wil en geen borstvoeding! bevallen en dan op de been komen is belangrijker
vorige keer hele kraamweek met koorts ziek geweest, snap ook niet waarom ze geen extra kraamhulp aanboden, ik was pas beter toen haar laatste dag was.

ik denk dat ik wel snel genees, want die zwangerschapsklachten verdwijnen in 1 sec met de placenta en mijn bekkenklachten zijn 2ledig. mijn eigen gewrichtsklachten en bekkeninstabiliteit. Als het stabieler wordt kan ik meer bewegen en verdwijnen mijn gewrichtsklachten. Dat is in ieder geval mijn plan hihihi ik wil gewoon genieten van mijn meiskes na deze 9 maanden vol problemen

wat fijn dat alles goed was met je kleine meid :D
snapt mara een beetje dat er een baby in je buik zit?
aleiyah snapt t nog niet maar als nathalia mijnn trui omhoog doet om even een kusje te geven, doet aleiyah zo van die mondscheetjes laten op mn buik whahahhaa

idd een geruststelling dat ze er met 38 weken wat aan willen doen als je t niet vol houd. en dan maag hopen dat t aanslaat! bij aleiyah met 38 weken gestript, sloeg niet aan. met 39 weken nog een keer, sloeg ook niet aan en bij 40 weken sloeg t pas aan ppfffff

je wilt dus graag een ruggeprik begrijp ik?

moet er niet aan denken, zo'n naald in mn rug bbrrrr.
vind t een heel eng idee eerlijk gezegd.
geen prikken voor mij en al helemaal niet in mn rug :p

nou, geniet lekker van je princesjes!

liefs, do

hoi

hihihi als het met 38 weken het strippen direct aanslaat beval ik op mijn eigen verjaardag!!!
net agenda erbij gepakt
en met 39 weken is het schrikkeldag hihihi

ruggeprik was heerlijk, als ik pijn heb en ver heen ben maakt die naald mij niet uit hoor
vorige keer eerst beenprik, ik was snauwerig, niet aanspreekbaar, kreeg ogen niet open, misselijk enz.
Toen kreeg ik die ruggeprik (3x) en ik kreeg mijn ogen weer open, ik kon weer nadenken en reageren! nou dan vraag je wel om een ruggeprik hoor.

ik ben echt opgelucht met dat nieuws, maar zoals ik al zei ik kan niet tegen alle verdoving, tandartsverdoving en lachgas is ook notdone

Hoi meis,

wat een super goed nieuws. Hier krijgen we vanmiddag de groeiecho en moet zeggen dat ik er zenuwachtig voor ben. Maar mijn man is er gelukkig ook bij en mijn moeder gaat mee. Die 2 zijn net zo nieuwsgierig als ikzelf. Hoop voor je dat je er nu echt van kan genieten. Wij krijgen morgen bij de gynaecoloog te horen wat de bedoeling is. Mijn man is er klaar mee. Hij vind het niet normaal dat ik zoveel pijn heb de hele tijd. Ze gaan er laks mee om zegt hij dus morgen trekt ie zijn mond open. Ik hoef maar de trap op te lopen hier en zak in mekaar van de pijn. Terwijl ik normaal met onze hond meer dan een uur achter mekaar liep. Heeeel veel succes meis en hoop op goeie berichten van je.

Liefs Peet

Heey meid,

Wat fijn zeg dat alles goed is!! Ook dat er zo rekening word gehouden met jouw wensen. Ik heb bij mn dochter ook ruggeprik gehad en als ik dit keer in het zkh moet bevallen wil ik er ook weer eentje haha! Heb geen zin om eindeloos pijn te lijden terwijl dat wondermiddeltje er is haha.

Maar heerlijk genieten nu van die laatste weken dus! Fijn hoor!!

Liefs ciomama

als ik zo terug kijk was het niet echt voor de pijn

ik had bij mara al 24 uur lang elke 5 minuten hele heftige voorweeen, de pieken waren net zo hoog als bij persweeen. en als je die 2 minuten lang hebt kun je net 3 minuten ademhalen en het begint weer. rusten is er niet bij dus ik was compleet uitgeput.

ik kreeg dus verdoving om te kunnen slapen en rusten.

had ik weer, geen gewone weeen, dus weenopwekkers en nog niks dus ruggeprik moest uit en toen kwamen de persweeen, kan mij gewone weeen niet eens herinneren dat ik die gehad heb.
het laatste stuk dus helemaal puur natuur gedaan, en moet zeggen dat ik dat veel liever doe dan die voorweeen.

hopelijk is dat dit keer anders, oh dat hoop ik echt

ohja

ik weet niet in hoeverre een dreumes het snapt maar ze vindt het geweldig om mijn buik te ontbloten en dan trui erover trui eraf trui erover en dan knuffels geven

laatst met de baby van mijn zus was ze heel geinteresseerd en gaf haar poppeflesje

hihihi de basis is er wel en verder afwachten

Terug
Bovenaan