Groeiecho gehad

Nou, vandaag hebben we de groeiecho met 34 weken gehad. Gelukkig was alles goed, hoofdje en beentjes zijn iets groter en langer dan gemiddeld maar niets om ons zorgen om te maken.
Hij was al half ingedaald en daar is hij nu nog steeds mee bezig merk ik aan mijn harde buiken.
Bloeddruk was goed, kortom weer helemaal gerustgesteld.

Liefs, Kirsten
 
Hoi Hoi

Heb jij alleen last van harde buiken of voel je jezelf niet helemaal toppie?
Ik voel me al een week niet toppie maar voel dat de kleine heel snel eind naar beneden is gegaan denk dat ik daarom ook niet zo lekker ben veel last van me buik niet pijnlijk ofzo maar zeurderige pijn.

Vroeg me af of jij dit ook had of andere!!
 
Wat een fijn nieuws!! Goed zo meid!

Over de buikpijn: ik heb het steeds 'snachts. Krampen. Volgens de verloskundige allemaal oefeningen voor het echte werk. Zodra deze toenemen in heftigheid en langer duren, dan pas is er reden om alarm te slaan................

Het is een vreemde soort mijn, een oppervlakkig buikpijngevoel...........

xxxxxxxxxxxxxies
 
mensen om me heen zeggen steeds oh moet je niet de verloskundige bellen bla bla bla dus wordt daar beetje onzeker van terwijl ik niet het gevoel heb dat er wat mis is.
alleen heb ik de hele dag dat gevoel in me buik maar goed ik vind het niet zo super erg als ik maar weet wat het is.
 
@Kimmie24, denk dat het vooral de indalingsweeen zijn, kan ook ineens stoppen en een aantal weken later weer verder gaan. Ik had gisterenmiddag en avond heel veel last van ongesteldheidspijn, terwijl de baby al redelijk was ingedaald, maar de baby kan altijd nog verder indalen. Maar als de pijn echt langer dan 2 weken aanhoudt, zou ik ook maar even bellen :)
 
Ik heb er ook last van. Vervelend inderdaad. Ik hoop wel dat het minder wordt, want nog 5 weken dit soort harde buiken & weeën trek ik echt niet meer :(
 
Terug
Bovenaan