groeiecho gehad

vamiddag een groeiecho gehad. alles goed. was nu onder de 2000 gram.. volgens mij zoiets van 1700-1800. en verwachten dan tegen de 40 weken een kindje van 36 a 3700 gram.
dus das opzich niet verkeerd. moet nu met 36 weken weer terug kijken of het kind deze groeicurve ook aanhoud. en moet dan met 38 weken naar gyneacoloog; ga wel vragen alss het kindje zoblijft groeien ofze het dan toch met 39 a 40 weken halen. want als ze dan nog 2 weken blijven zitten zoals de rest deed bij mij kom je toch weer op 8,5 of meer en daar zit kniet echt op te wachten. ben benieuwd..

Hoi, ik loop ruim 4 weken voor qua groei, en kan ondanks dat bij de vk blijven. Gewicht was bij 33 weken ruim 2800g. Ze willen het kindje voor de 39e week halen.
Dan zal hij rond de 3500 a 4000 gram zijn. Vandaag het eerder halen.
Ik zou met je vk een bevalplan door gaan spreken. Bij mij kwamen ze daar zelf mee. Ik vond dat prettig.

Sterkte

Yvonne

hio dames

eerder halen is bij jullie echt inleiden?
doet de vk dat ook zelf?

hier gaan ze eerst strippen proberen, maar dat ga ik niet 2 weken lang doen

hopelijk komen de kindjes snel en gezond op de wereld :)

Hoi bij mij gaan ze bij 37 weken proberen te strippen en bij 38 weken ook. Als dat niet lukt dan gaan ze bij 38.5 weken inleiden.
Maar tenaanzien ik 4 weken op voorloop, heeft mijn lijf het ook zwaarder. Indien ik het eerder niet meer kan, dan mag ik dit aangeven en dan gaan ze eerder inleiden. (heb nu al een kindje van 38 a 39 weken in mijn buik zitten, terwijl ik 34 weken ben, dus dat is best wel zwaar)

Het strippen doet de VK en het inleiden gebeurt in het ziekenhuis door de VK of GYN aldaar

x yvonne

@sweetsicca als het te groot is zouden ze inleiden. maar weet niet wat ze nu doen.. hoop ook dat.. strippen werkt niet altijd bij mij

Hoi mama van Lot.

Ik zou het echt even bespreken met je VK, zodat je weet waar je aan toe bent. Bij mij willen ze echt niet wachten tot 40 weken, want dan is hij 10 pond en hij heeft een groot hoofd en buik. Dus dat ga ik er dan misschien niet op een natuurlijke manier uit krijgen. Dit willen ze voorkomen.
Ik ben blij nu dat ik weet waar ik aan toe ben. Ze willen eerst proberen te gaan strippen, want inleiden is ook niet alles.

x yvonne

@Mama van lot:fijn dat deze baby niet zo groot blijkt te worden,toch weet je nooit zeker bij ons hebben ze de laatste 7 pond geschat en was er 8,5 pond.toch was dat een veel makkelijkere bevalling dan bij mn dochter van 7 pond komt vast allemaal goed bij de bevlling niet te veel piekeren.

@Yvonne:fijn dat de groei van je kindje zo in de gaten word gehouden en dat ze de kleine man eerder gaan halen,geloof best dat zwaar is om zo een zwaar kindje bij je te dreagen....vond ik bij de laatste ook die was ook 8,5 pond,toen ie eruit was kon ik ineens weer hart lopen haha...wist niet wat me overkwam.hoop dat strippen helpt....inleiden kan idd ook een paar dagen duren voordat echt doorzet...niet teveel aan denken maar bij iedereen is het toch anders

liefs jootje

Hey dames, zit net met jullie mee te lezen, en herken mezelf helemaal in het verhaal van Yvonne. Ook hier een kindje dat 4 weken voorloopt. en ik kan je vertellen dat is echt zwaar inderdaad. ik dacht dat het allemaal wel meeviel en dat ik het misschien zwaaarder vond omdat het mijn tweede kindje is..maar het blijkt gewoon inderdaad een klein reusje te zijn...

Ik krijg met 36 weken weer een groei-echo en van daaruit gana ze beslissen wat te doen. Ik twijfel zelf alleen heel erg of ik als ik de keuze krijg, ga kiezen voor inleiden of toch natuurlijk ga proberen. Als ik geen keuze krijg is het natuurlijk niet moeilijk, wat moet dat moet

Terug
Bovenaan