Groeiecho gehad

Sinds vorige week ben ik overgedragen naar het ziekenhuis, omdat ik daar moet bevallen. Vandaag had ik de 2de controle plus een groeiecho. Wel leuk, want bij de vlk praktijk had ik die daar niet gehad. Maar omdat ik vorige week toevallig vroeg of de baby goed op groei lag, was er een groeiecho ingepland. Ze is aan de kleine kant, maar niets verontrustends. Ben morgen 37 weken en ze schatten haar gewicht nu op 2590 gr. Mijn zoontje was met 37 gehaald en woog toen ook maar 2540gr. Net zo'n kleintje dus. Maar ik ga ervan uit dat ze nog wel zo'n 3 weken blijft zitten om nog groter te groeien. Maar ik vind zo'n kleintje niet erg, want ze moet er toch ook uitgeperst worden hè...

wat fijn dat je nog een groeiecho hebt gehad! ben je ook weer een beetje gerustgesteld! en groeien kunnen ze ook genoeg als ze er straks eenmaal zijn.... bij ons verwachten ze ook een kleintje.. maar de verhoudingen liggen goed en dat vind ik het belangrijkste!

geniet nog even van de kleine dingen!

Grappig bij ons verwachten ze ook een kleintje. Maar ik heb het idee dat ze de laatste twee weken flink gegroeid is. Al is mijn buik nog steeds niet zo dik als bij de eerste.
En ja, het moet er ook nog uit dus dan is zo een kleintje helemaal niet erg ;)

Wat heerlijk dat je een extra groeiend hebt gehad.

Bij mij zeiden ze met 36 weken dat de kleine ongeveer 2300 Gr Woog en toen hij met 37+4 is geboren woog hij 2840 gr.
Youri is van gisteren 2 weken en ben heel benieuwd wat hij de afgelopen week og is bij gekomen,de eerste week was hij maar 100 gr bij gekomen...

Het is heerlijk om zo'n klein kindje te hebben..

Terug
Bovenaan