Groeiecho p5

<p>Hoi ben Mariska heb een groeiecho gehad.Ben 30 weken zwanger bijna 31 weken.mijn meisje weegt 1000 gram score p5.zijn er meer moeders op deze forum die dat ook hebben.graag reactie.gr mariska</p>
 
Hoi Mariska,
 
Mijn dochtertje schommelde dan van p2.5 naar p.7 en zelfs een keertje p15 in 1 week. Het ligt eraan wie meet en hoe ze meten. Dat je baby te klein is dat is zeker maar tussen de mensen die meten mag zo'n  200 gram verschil zitten. En tussen verschillende ziekenhuizen zo'n 500 gram. Mijn kleine meid is met 2 kg geboren en nu met 15 weken is ze 4.5 kilo. Het belangrijkste is dat je baby gezond is En haar of zijn eigen lijntje volgt. Je baby zal toch ook alles doen op eigen tempo buiten je buik. De ene loopt al met 8 maanden en de andere pas met 16 maanden maar enige tip die ik je kan geven is probeer niet teveel zorgen te maken en luister naar je moeder instinct want iedereen heeft tips en weet wel hoe het beter moet of can die stomme dingen die ze zeggen als je moet meer vet eten maar twijfel niet aan jezelf. Je krijgt een heel mooi babytjes en die is wat kleiner. Succes met de zwangerschap en ook kleine babytjes worden groot. Groetjes Natasja
 
Terug
Bovenaan