groeiecho

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

vanmorgen groeiecho gehad. dat was wel ff apart kindje is groter dan gemiddeld voor de 30ste week. over 4weken weer een extra echo. hopen dat het dan wel weer een beetje bijloopt. maar voor de rest was gelukkig alles prima in orde.

veel liefs wendy

ging niet helemaal volgens de planning.

Ik begin even overnieuw.

Hoi Wendy,

wat een gedoe zeg. Gelukkig word je extra gecontroleerd. Het lijkt me ook niet erg om je kleintje wat vaker op de echo te zien. En helemaal mooi dat alles verder goed is. Hoeveel groter is je baby dan gemiddeld? Bij mij werd altijd gezegd dat ik gemiddelde kinderen zou krijgen en de oudste was acht pond en de tweede zeveneneenhalf. Nu zeggen ze dat ik weer een gemiddeld kind krijg, maar ik weet het zo net nog niet.

Groetjes van Marloes

ik weet niet meer wat voor gewicht hij noemde. maar hij liet een grafiekje zien en had uitgerekend hoever ons  meissie boven het gemiddelde lag. over 4 weken zal ik waarschijnlijk meer horen.
dus ik ben benieuwd

Mijn kindje liep ook ongeveer 2 weken voor op de gemiddelde kinderen. Uiteindelijk ben ik 11 dagen over tijd bevallen en was mijn kind 4400 gram en 56 cm
En vandaag de dag is mijn kind nog steeds veel groter dan zijn leeftijdsgenoten. Hij lijkt minstens een jaar ouder.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan