Groeiecho

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Spannend nu zo die laatste weken, vandaag 39 weken plus 1 dag. Vanochtend bij de verloskundige geweest en die vond het vreemd dat mijn buik niet verder gegroeid was. Hij zit al vier controles op 33 centimeter. De baby voelt wel goed aan in de hand maar ze wil toch dat ik morgen even een groeiecho laat maken in het ziekehuis. Ik moest me vooral geen zorgen maken maar ik doe dat natuurlijk wel. wie heeft dit nog meer gehad en wat was de reden?

Liefs Bengel17

Hey,

Ik heb hier nu geen ervaring mee maar denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor...
Zie ook dat je al mooi opt einde zit en denk moest het kindje ietsje kleiner zijn dat het nog niet erg is hoor,aangezien je dan toch opt einde zit...
Dit is natuurlijk gwn mij gedacht want ben nu zelf maar zwanger van men eerste en nog een amateur:)
En wie weet is het wel allemaal dik in orde...
Heb ondertussen toch al verschillende topics gelezen van mama's met een groeiecho en dat alles in orde was dus ...
Liefs orchideke

HI,

Ik heb dat ook gehad een tijd geleden. DE baby bleek wel gegroeid te zijn. Ze voelen alleen de buitenkant. Misschien is de baarmoeder naar achter of naar de zijkant gegroeid.

Niet druk maken!

gr
Marielle

Gelukkig was alles inderdaad gewoon goed. ze schatten de baby op een ruime 6 a kleine 7 ponder en er was ook nog voldoende vruchtwater. Ik was zo opgelucht. Toch wel veel liggen piekeren enmalen in bed. Maar alles is dus goed, nu op naar de uitgerekende datum van maandag 10 september. ik heb met mijn man afgesproken als het dan nog niet geboren is dat we dan samen uit eten gaan. Toch even een bijzondere dag van maken!!

Liefs Bengel

Gelukkig maar!! Ik ben ook maandag uitgerekend en als ze er dan nog niet is dan gaan we weer naar de film met de ah bon!

Succes!

Marielle

Gelukkig zeg! Wat een leuk idee om dan uit eten te gaan, ga ik onthouden.

grts, daantje

Terug
Bovenaan