Groeiecho

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik moet toch even wat van me afschrijven, ik heb namelijk gisteren te horen gekregen dat ik een groeiecho krijg, omdat ons meisje vanaf de laatste afspraak bij de vk  niet meer gegroeid is.
Een behoorlijke schok voor ons, omdat wij het idee hadden dat het allemaal goed ging.
Kleine samenvatting:

- met de 20 weken echo blijkt ons kleintje op 1 dag na 3 weken te klein
- bij de vk over gehad, en krijg extra controle`s
- baarmoeder blijkt prima te groeien
- vk is erg tevreden over de groei van ons kindje
- met 32 weken een pretecho gedaan
- hier blijkt ons kindje nog steeds aan de kleine kant te zijn

Natuurlijk zorgde dat voor wat stress bij mij en mijn vriend, maar goed, sommige kindjes zijn nu eenmaal klein, en echte zorgen maakten we ons dan ook niet.
Nu blijkt ze in die 3 weken dus helemaal niet gegroeid te zijn, dit kan verschillende oorzaken hebben, en dat gaan ze dus op 15 november onderzoeken.
Ook zijn ze ineens niet meer zo tevreden met mijn gewicht, ben tot dinsdag maar 2 kg aangekomen.

Ik weet dat ik niks anders kan doen dan afwachten, maar ik zit er zo mee dat ik het even van me af moest schrijven!

En nu maar duimen dat verder alles goed zit!

LIefs Sarah
33w5d

Hoi Sarah,
ik snap heel goed dat je je daar druk over maakt.
ik hoop dat het allemaal goed is met je kleintje.
probeer je niet te druk te maken want dat is ook weer niet goed he.
hadden ze niet gelijk kunnen onderzoeken wat er aan de hand is want nu ga je een week zitten piekeren.
gr lisette

He meid,

Wat vervelend nou! En lijkt me inderdaad ook niet fijn dat je nu een week moet gaan wachten voordag ze onderzoek gaan doen. Probeer je inderdaad niet te druk te maken en niet gelijk van het ergste uitgaan. Wat je al zegt, er kunne verschillende oorzaken zijn en sommige kindjes zijn nu eenmaal klein.  Ik zal voor je duimen  

knuffel sabine

vervelend zeg, maar ook dat je dan nog moet wachten tot 15 november...
hoop dat alles goed is.

hoi,

Zou me niet te druk maken hoor.
Ik heb hetzelfde gehad bij mijn vorige kindje.
Uit de groeiecho in het ziekenhuis bleek het gewoon hollands welvaren te zijn, prima formaat voor de termijn.

Hoop dat je hier iets vrolijker van wordt.
Sterkte

groetjes,

Bons

ja, en ik denk dat als ze zich echt heel veel zorgen maakten, je ook niet naar huis zouden sturen en je week laten wachten. Dan hadden ze je direct wel vastgehouden en gekeken!!
Heel veel sterkte en een dikke knuffel, we denken aan je!!

Liefs Hilma

Hee Sarah,
Hier een dikke knuffel van Soela, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
gelukkig worden jullie goed in de smiezen gehouden, het komt vast allemaal goed!
Liefs van mij

Ha Sarah,

Meis, ik kan alleen maar hetzelfde zeggen als de anderen hieronder!! Het komt echt wel goed, de kleine is gewoon wat kleiner maar je voelt haar verder toch goed? En je dochter was toch ook kleiner bij de geboorte?? Jullie zijn in goede handen hoor! Alleen inderdaad dat je zo lang moet wachten!

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat jullie je erg druk maken hierover!!

Heel veel sterkte en houd ons op de hoogte hè?!

Liefs,
Rosanne

Terug
Bovenaan