A
Anoniem
Guest
Hoi hoi
Ik moet toch even wat van me afschrijven, ik heb namelijk gisteren te horen gekregen dat ik een groeiecho krijg, omdat ons meisje vanaf de laatste afspraak bij de vk niet meer gegroeid is.
Een behoorlijke schok voor ons, omdat wij het idee hadden dat het allemaal goed ging.
Kleine samenvatting:
- met de 20 weken echo blijkt ons kleintje op 1 dag na 3 weken te klein
- bij de vk over gehad, en krijg extra controle`s
- baarmoeder blijkt prima te groeien
- vk is erg tevreden over de groei van ons kindje
- met 32 weken een pretecho gedaan
- hier blijkt ons kindje nog steeds aan de kleine kant te zijn
Natuurlijk zorgde dat voor wat stress bij mij en mijn vriend, maar goed, sommige kindjes zijn nu eenmaal klein, en echte zorgen maakten we ons dan ook niet.
Nu blijkt ze in die 3 weken dus helemaal niet gegroeid te zijn, dit kan verschillende oorzaken hebben, en dat gaan ze dus op 15 november onderzoeken.
Ook zijn ze ineens niet meer zo tevreden met mijn gewicht, ben tot dinsdag maar 2 kg aangekomen.
Ik weet dat ik niks anders kan doen dan afwachten, maar ik zit er zo mee dat ik het even van me af moest schrijven!
En nu maar duimen dat verder alles goed zit!
LIefs Sarah
33w5d
Ik moet toch even wat van me afschrijven, ik heb namelijk gisteren te horen gekregen dat ik een groeiecho krijg, omdat ons meisje vanaf de laatste afspraak bij de vk niet meer gegroeid is.
Een behoorlijke schok voor ons, omdat wij het idee hadden dat het allemaal goed ging.
Kleine samenvatting:
- met de 20 weken echo blijkt ons kleintje op 1 dag na 3 weken te klein
- bij de vk over gehad, en krijg extra controle`s
- baarmoeder blijkt prima te groeien
- vk is erg tevreden over de groei van ons kindje
- met 32 weken een pretecho gedaan
- hier blijkt ons kindje nog steeds aan de kleine kant te zijn
Natuurlijk zorgde dat voor wat stress bij mij en mijn vriend, maar goed, sommige kindjes zijn nu eenmaal klein, en echte zorgen maakten we ons dan ook niet.
Nu blijkt ze in die 3 weken dus helemaal niet gegroeid te zijn, dit kan verschillende oorzaken hebben, en dat gaan ze dus op 15 november onderzoeken.
Ook zijn ze ineens niet meer zo tevreden met mijn gewicht, ben tot dinsdag maar 2 kg aangekomen.
Ik weet dat ik niks anders kan doen dan afwachten, maar ik zit er zo mee dat ik het even van me af moest schrijven!
En nu maar duimen dat verder alles goed zit!
LIefs Sarah
33w5d