Groeiecho

Hallo allemaal,

De laatste tijd heb ik weinig gereageerd, we zijn lekker nog met vakantie geweest nu het nog kan!
Gisteren naar de VK geweest en ik krijg over 2 weken weer een extra groeiecho om te kijken of de baby op gewicht en lengte is, mijn oudste was 6 pond bij de geboorte en de jongste bijna 5 pond. Bij de jongste bleek achteraf dat hij een tweeling was en dat zijn broer/zus voor de voeding gedeeltelijk afsloot. Deze keer gaat alles helemaal goed maar willen ze voor de zekerheid een extra echo maken...niks om me druk over te maken gelukkig en stiekem weer een keertje gluren!

Groetjes Brechtje

Hai

hoop dat je heb genoten van je vakantie.

De mijn waren ook allemaal 6 pond maar heb daarom nooit
een groeiecho gehad.

Het is altijd leuk om een keer extra te zien als ze toch kijken

Hoi Brecht,

Ook ik heb al een groeiecho achter de rug. Bij de eerste zei de verloskundige al dat het een kleintje zou worden maar op 5 pond had niemand gerekend. Deze keer dus 2 groeiecho's in het ziekenhuis. Bij de eerste echo was alles goed, baby lag netjes op schema. Nu over 5 weken weer, bij 34 moet er nog een gemaakt worden. Ook ik maak me geen zorgen, aangezien onze eerste een fantastische start had.

Groetjes,
Bregje

hallo,

ik krijg bij 30 wkn ook een groeiecho, alleen bij mij vanwege dat de 2e 4250 gran was en ze hebben ook vorige week zwangerschapssuiker geconstateerd, dus dan is de kans op een wat grotere baby wat groter. Overgens ben ik zelf ook niet al te klein hoor

groetjes susanne

Ik krijg volgende week een groeiecho, ben dan 28 weken.
Bij mij is die medisch  omdat ik bij  mijn vorige bevalling zwangerschapsvergiftiging heb gehad. Ze gaan de nevalstreng en placenta goed nakijken geloof ik. Ben benieuwd.

Bij onze verloskundigenpraktijk krijg je rond de 32 weken standaard nog een echo voor de ligging. Leuk om de baby weer te zien. Voor jullie hoop ik dat de groeiecho's allemaal positief zijn! En ik hoop dat de baby niet in stuit ligt ;-).

Groetjes

Het is idd leuk als je een extra echo hebt en nog even kan kijken, zoals bij mij het geval is want deze keer hangt er echt geen medische noodzaak aan. Ik weet nog wel van de vorige keer dat ik hardstikke zenuwachtig was voor de groeiecho dus degene die het echt hebben vanuit een medische noodzaak...heel veel succes!

Groetjes Brechtje

Ik heb vandaag weer een groeiecho gehad en over 4 weken weer één.
Het is zo leuk, om even in je buik te spieken...

Ik krijg iedere week een controle omdat ik een te hoge bloeddruk heb. Maar het kindje blijkt het goed te doen. En om de 3 a 4 weken een groeiecho. Het kindje was met 24 weken, 2 weken voor op de groei en vandaag precies 28 weken en 2 dagen. Precies juist.

Zo leuk spieken, en een hele geruststelling om te horen, dat ons wondertje het zo goed doet!!

Groetjes

Terug
Bovenaan