Groeiecho

Hoi hoi!

vandaag weer bij de vk geweest en een groeiecho gehad. Ons mannetje groeit als kool en ligt wel wat voor op schema. Verder ziet het er allemaal prachtig uit. Hij doet het prima! De echoscopiste had wat tijd over en maakte nog even paar 3D fotootjes van zijn gezichtje, zo mooi! Over zes weken krijgen we de volgende groeiecho.
Met mij gaat het iets minder en de vk raad me aan om halve dagen te gaan werken om wat energie en weerstand terug te krijgen. Daar waren ze op mijn werk niet zo blij mee. Ik kreeg de reactie: Dus van die 20 uur die je maar werkt moet je dan ook nog de helft gaan werken??
Kortom: zeg maar dag baan! Mijn contract loopt af in de 2e week van mijn verlof en dat zullen ze zeer waarschijnlijk niet gaan verlengen. (Niet dat ze al gevraagd hebben wanneer ik met verlof wil of ga trouwens). Ik ga dus een erg lang zwangerschapsverlof tegemoet, da's op zich wel fijn alleen jammer dat 't op deze manier moet. Bij mijn dochter gebeurde dit ook alleen niet tijdens mijn verlof maar op 4,5 maand. DEJA VU!!
Nou ja..... Ik leg me er maar bij neer, Als ons ventje en ik maar gezond zijn.
Iemand trouwens nog suggesties voor een leuke jongensnaam? Onze dochter heet Margo en wij Rogier en Esther.

Greetz Esz

@jaline Julian hebben wij wel op ons lijstje staan inderdaad! Jasper is ook wel leuk. Een Sander en een thijs hebben we in onze omgeving al...... Dank je wel voor je tips!

Ruben,Thomas,Levi,Lucas,Matthijs of misschien Jesper i.p.v Jasper pff moeilijk hoor!Wij hadden een jongensnaam al,dus hebben ons er niet verder in verdiept.Succes met zoeken!Wij zoeken nog een korte,stoere meisjesnaam bij Zoë*

@MartineRom dank je, daar zitten wel een paar leuke tussen!
Wat dacht je van Kim, Lot, Puk, Lies, Kate, Jill,Isa, Bo, Katja, Tanja? Als je nog meer inspiratie zoekt hoor ik het wel!!

Greetz Esz

Mooi dat het goed gaat met je kleintje! en idd balen dat je werkgever zo reageerd.
Mijn contract is dit jaar ook niet verlengd en ik was toen 14 week zwanger.. zit al een hele poos thuis :S:S

Mooie jongensnamen, Levi, Jens, Jorn, Ramon en Jeffery staan op mijn lijstje.... Wij krijgen ook een jongen :D

Hoi hoi!

De bedrijfsarts was het roerend met de verloskundige eens, ik moet minder gaan werken. dus vanaf nu nog 3 halve dagen in de week op maandag, woensdag en vrijdag. Ben opgelucht zeg!
Mijn dochter gaat wel op de maandag en woensdag gewoon naar de opvang zodat ik wat meer tijd voor mezelf heb en ik gewoon kan gaan liggen als ik thuis kom uit mijn werk.
Wel fijn hoor als je bedrijfsarts met je meedenkt!

Terug
Bovenaan