Groeiecho

Hallo meiden,

Allereerst natuurlijk nog een vrolijk kerstfeest gewenst. Mag nog net!

Afgelopen vrijdag heb ik de eerste groeiecho (ben nu 30w1d) gehad. En alles was helemaal goed! Het kindje groeit goed en was lekker aan het bewegen. Hij zwaaide vaak, zijn grote broer vond dat erg leuk natuurlijk!

Over 4 weken nog een laatste groeiecho, maar ze verwachten dat alles dan ook gewoon goed is.

Gr Ingrid

Hoi,

Wat leuk, fijn dat alles goed was!
Ik heb hem donderdag gehad, kindje zit precies op schema, ong 1200gram nu (wat woog de jouwe nu? weet je dat?) Geslacht nog eens bevestigd dus krijg echt een meid,,hihi.
Hier geen echo's meer, tenzij ik dat zelf wil, maar kan die paar weken nog wel wachten,,haha
Leker he om je kleintje weer even gezien te hebben!!
Groetjes MJ

Wij krijgen a.s woensdag de groeiecho en dan rond de 33 -34 weken.
Is voor mij helemaal nieuw hoor bij Floortje allemaal niet gehad.....liep toen ook bij de vk.
Maar vind het wel leuk natuurlijk kan ik nog ff mijn kleine man zien.

gr louise

Wat fijn dat je weer een goede echo had. Wij krijgen morgen een groeiecho, ook nog nooit eerder gehad, maar m'n jongste woog 9 pond, dus dat willen ze nu in de gaten gaan houden. Met 36 weken nog een keer een echo en dan maar afwachten. Ik vind het wel heel erg spannend, de vk had het erover dat als deze ook weer zwaar neigt te worden dat ze misschien eerder gaan inleiden. Dat lijkt me ook geen pretje. Vind het ook beter als het kleintje zelf kan bepalen wanneer het komt. Nou ja, we zullen wel zien.
Groetjes Patricia

hoi ingrid wat fijn dat d egroeiecho goed was, nu hopen dat de andere ook goedis. ik krijg 7 januari een groeiecho, ze willen de nierbekken nogmaals opmeten en het buikje, hadden allebei wat afwijkingen. volgens vk niks om me druk over te maken maar is makkelijker geegd dan gedaan zeker omdat nr. 2 bij mij een waterhoofd had wat uiteindelijk met 37 toch goed was gekomen. had gehoopt dat het dit keer anders zou zijn. wel hopen dat we 7 januaro goed nieuws krijgen. de kleine is in ieder geval wel een drukte maker. krijg soms schoppen ongeloofelijk hard.

Mooi dat de echo goed was... en met de kleine natuurlijk....

Ik krijg geen groeiecho... word in mijn geval sowieso een kleintje.... tenminste dat roepen ze nog steeds... :S

woensdag weer op controle....

Waarom krijgen jullie wel groeiechos???

Hi meiden, ik ben vrijdag aan de beurt, echo in het ziekenhuis en aansluitend een afspraak bij de gyneacoloog... Baby loopt echt 3 weken voor, stagneert niet... dus ben bang dat het einde verloskundige-tijd is en begin medische malle molen.. Maak me nog geen zorgen, maar ben wel érg benieuwd! Groeten, Joyce

Hoi meiden,

Gelukkig kregen ook wij nog een keer de bevestiging van het geslacht; het is nog steeds een jongen!!!

@Anna-lovely: ivm mijn overgewicht (zit echt net op het randje) willen ze de groei van de baby controleren. Kan me niet indenken dat er problemen komen, mijn eerste woog 3034 gram. Niet veel voor een jongen dus.
@ MJ; de kleine woog nu iets meer dan 1400 gram. Volgens de echoscopiste een normaal gewicht voor een jongetje. Die zijn bij deze zwangerschapsduur al iets zwaarder dan meisjes, wist ze te vertellen.

GR Ingrid

Terug
Bovenaan