Groeiecho

Hier dolgelukkig thuisgekomen. Ons meiske doet het echt ondanks mijn ongerustheid echt super. Ze weegt nu 1600 gram en ligt dus voor. Volgens de berekening van de echoscopiste zitten we op 30,6 weken dus gaat nu best snel. Ze liet zich goed bekijken alleen haar gezichtje hield ze verborgen. Ondanks de pogingen van de echoscopist lag ze met der hoofd de verkeerde kant op. volgens mijn partner is ze nu al net zo dwars als haar ouders. Ach ja ze groeit dus super goed en heeft nergens last van gehad. We zijn echt super trots. Wel konden we duidelijk al haartjes op der hoofdje zien. Morgen nog naar de gynaecoloog ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.

Hoi meis,

ik wil wel alles klaar hebben maar heb verplicht rust. We zijn gisteren op controle bij de gynaecoloog geweest en van hem mag ik nu echt niks meer. Heb geluk dat mijn fam en ook mijn man hier echt rekening mee houdt en me overal bij helpt. Ons moppie wordt met 38 weken gehaald ivm met een bacterie in mijn blaas. Als we de 38 weken halen heet dat. Vind prettig dat we een datum krijgen. Mijn man werkt ver van huis dus dit is voor ons ideaal. Maar ze gaan me inleiden omdat ik moet bevallen met een infuus antibiotica. Hiermee hopen ze dat ons moppie geen last krijgt van de bacterie. doen ze dit niet kan ze er hersenvliesontsteking aan overhouden en dat is echt niet de bedoeling. Mijn man maakt vandaag de babykamer helemaal klaar, mijn zus en moeder zijn de kleertjes en de rest van de spullen aan het uitwassen en strijken. en mijn pa is ons nog alles aan het verven. Dus mag echt niet klagen iedereen doet alles zodat ik me nergens druk over hoef te maken. En zodat ik blijf zitten. Allemaal een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar met gezonde baby's

oh je hebt het goed geregeld
ik mag hier ook niet veel meer doen maar ja familie van mijn kant helpt helemaal niet
mijn schoonfamilie kan niet, de ene woont in duitsland ver weg en de ander kan niet veel.

manlief zit er al doorheen, hij doet wat hij kan hoor. gelukkig wel een vriendin die helpt met mijn dochter

volgende week maar eens kijken wie ik kan charteren voor de laatste klusjes, of elke dag klein beetje proberen.
wie weet staat een echte vlekkenwonder op voor de was hihihi

Terug
Bovenaan