Groeiecho!!

Hoii :)

Nou mijn dag kan niet meer stuk. Vanmorgen vroeg de groeiecho gehad. Onze kleine man loopt een week voor :)
Normaal wegen ze zo een 1100 gram, hij 1471 gram. Hij zit met alles ver boven het gemiddelde, dit was ook te zien op de groeicurve.

Ik ben zo blij:).. Aanstaande dinsdag naar de gyn! Ben benieuwd of we al wat gaan bespreken over de bevalling!

ik heb afgelopen dinsdag ons kindje op dvd laten vastleggen. Ze kon ons vertellen dat hij 1300 gram woog op dat moment en volgens de verloskundige liep hij ook iets voor maar erg groot wordt hij niet; ze denkt zo tussen de 7,5 en 8 pond. Gelukkig maar want het moet er ook nog een keer uit :p

@Caat85 ik wist het dus ook niet. Ik vroeg een x toen ik voor een bloeding kwam in het ziekenhuis of ze hem konden opmeten. Toen zei ze maak even een afspraak op de poli voor een groeiecho. En zo heb ik dat eigenlijk gedaan. Misschien een optie?

Hier ook niet standaard een groeiecho, maar omdat met 20 weken de placenta erg laag lag, heb ik met 32 weken nog een echo om dat te controleren (maar toen we een paar weken geleden bij de gyn waren om over de bevalling te praten -met 36 weken moet ik "over" ivm Keizersnede vorige keer- ging hij ook al even kijken en leek het allemaal wel mee te vallen, dus die echo is nu vooral leuk om nog een keer te mogen kijken!

Terug
Bovenaan