groeiecho

Bij de vorige controle dacht de vk dat het een klein kindje zou worden, dus een groeiecho (schijnt wel standaard te zijn dit jaar) maken. Nou ja het is het een heel kleintje hoor. Weegt nu ruim 2600 gram en wordt met de geboorte op 3700 gram geschat. Nou kan het aan mij liggen hoor, maar als de oudste met 3305 gram keurig gemiddeld was, hoe komen ze er nu dan bij dat dit een kleintje is? Hij zat rond de middenlijn en erboven. Ook weer nutteloos zo'n echo hahahaha. (wel leuk om te spieken) Heb wel een enorme hoeveelheid aan vruchtwater bij en de placenta zag er zeer goed uit. Al met al gaan we lekker de laatste weken in nu! Officieel nog 5, ik denk zelf nog 6.

Jee, meid, het schiet nu echt op!!! Bij mijn oudste kwam in met gebroken vliezen en een paar cm ontsluiting in het ziekenhuis binnen en zelfs toen zeiden ze nog dat het een groot kind zou worden. Heb ik de hele zwangerschap gehoord. En hij woog 3040 gram!

Volgens mij is dat ook niet zo heel groot hoor. Joany woog met 37.4wk 2990 gr. Wat is hel snel gegaan he. Nou meid geniet van je laatste weken en succes met de laatste lootjes!
Groetjes Priscilla

Ik zou ook een reus krijgen volgens de vk.....nou Jochem is geboren met 40+3 en woog 3785 gr! Dus tja Floortje woog 3680gr met 41+5.
Ik krijg ze misschien wat groter maar geen reuzen.
Idd wat er al meerdere zeggen vaak gokken ze ook maar wat hoor!

Terug
Bovenaan