Groeien jullie ook zo hard?!

Pffff, het lijkt wel of ik met de dag dikker wordt! M'n buik staat ook echt op springen voor m'n gevoel, zo strak ie staat. Nog even en m'n navel komt naar buiten, haha, vindt ik altijd een raar zicht als ik een zwangere zie lopen met een strak shirtje waar je het dus doorheen ziet, straks loop ik zelf zo;) Ben bijna 23 weken en denk weleens, wat moet dat nog worden tot 40 weken, voel me nu al een rolmops;)
 
Haha, heel herkenbaar! De meesten denken dat ik elk moment kan bevallen. Mijn buik (ruim 25 weken) is erg groot. Mijn navel steekt al enkele maanden naar buiten, hahaha. Vreemd gezicht inderdaad als je mijn buik zit, net een dopje er op. Mijn spiren zijn ook heel goed voelbaar. Bizar hoor.
 
Jaa!!! Heel herkenbaar! Ben 24 weekjes zwanger, maar sommigen denken dat ik al bijna ben uitgerekend! Ach, ben erg trots op mijn buik, dus erg vind ik het niet! Liever dit, dan een buik die amper zichtbaar is ;)
 
ik ben 23 weken, heb het idee dat mijn handen en vingers opzetten en mijn gezicht ' jeukt' alsof het groeit. mijn buik maakt ook dagelijks een spurt..
 
Ik zit nu op 26 weken en 2 dagen. En heb ook een mooi rond tonnetje.
Het einigste waar ik geluk mee heb is dat ik bijna niets aankom.
 
Mijn buik lijkt ook wel per dag te groeien... Normaal wil ik hem altijd verstoppen, maar nu mag iedereen hem zien. Gister liep ik langs een etalageraam en dacht ik eerst: die vrouw zal wel zwanger zijn, met zo'n buik.... bleek ik het toch echt zelf te zijn :)

Ik ben ook helemaal nog niets aangekomen. Ik weeg zelfs minder dan met kerst, toen ik net een maandje zwanger was. Ik heb griep gehad en toen een week lang bijna niet gegeten en wel overgegeven. Daar ben ik drie kilo afgevallen. En ik eet nu toch wel iets gezonder dan eerst. Ik hoop maar dat het een beetje zo blijft gaan en ik niet zo veel aan kom. Ik ben al zwaar genoeg van mezelf.
 
Terug
Bovenaan