Groeien van baarmoeder

Nu ik de 19 weken voorbij ben en duidelijk geschop en gestrek voel... begint mijn baarmoeder ook opeens hard te groeien... Doet best wel pijnlijk moet ik zeggen, kan me dat niet herrinneren van de eerste zal vast wel zo geweest zijn hoor...

Lijken wel op harde buiken, dit zijn ze niet omdat ik weet hoe harde buiken voelen :) Dus ik verwacht straks ook dat mijn buik ook zichtbaar groter gaat worden hihih.. (alsof hij nog niet groot genoeg was)

En ik ben benieuwd wat het gaat worden zeg.. en of alles wel goed is met de kleine... nog 7 dagen.... spannend.. duurt zo lang zeg na die dag.

hoi josh,
gaat snel nu he!
wat zei de vk dan?
mijn baarmoeder komt nu tot bijna aan mijn navel.
en harde buiken zijn heel normaal zei ze.
ik heb dat nu niet meer zo vaak gelukkig, een rot gevoel.

spannend zeg...nog 7 dagen!!!!
groeise ;)
liefs lot.

Ik ben morgen 17 weken zwanger en heb sinds het weekend hier ook erg last van. Vooral als ik een drukke dag gehad heb. Ik werd er gisteren helemaal naar van, lag zo ongeveer dubbel.
Vrijdag maar eens vragen of dit een beetje normaal is.
Hopen dat het vandaag weer minder is.

Gr Froukje

Hai meiden.
Ik heb ook veel last van de zogehete harde buiken. Heb van de week ook voor het eerst de baby gevoel...

De harde buiken in dit stadium kan ik me ook niet herinneren maar al met al schijnt het redelijk normaal te zijn..
Zeer zeker niet prettig!

Grtjs, Marjoleine

Nou mijn buik is opeens erg gegoeid! En kreeg zelfs vandaag een opmerking van een persoon die vroeg nou nog niet lang meer he? (oeps) Nu ik met mijn bekken zit moet ik een andere manier van lopen doen zodat ik minder snel pijn heb,... dat is dus meer een soort van waggelen, dan gewoon lopen. Dus met de tenen na buiten... tja.. en dan met die buik geef ik die vrouw ook niet ongelijk... maar ik ben pas halvewege!

Terug
Bovenaan