Groeien

Ik ben dus 8 zwanger van de derde en heb al weer positiebroeken aan! Het lijkt wel dat ik nu nog sneller groei dan bij de tweede, toen was ik 10/11 week. En bij de eerste 19 weken.
Wat is jullie ervaring? Mijn man zegt al gekscherend dat we maar rekening moeten houden met een 2ling zwangerschap......

hoi ventjes,

haha grappige man heb je!!!!
bij de eerste had ik ook pas met 18 wkn positiebroeken aan en bij de tweede al met 7 wkn dat was een zwangerschap van een tweeling haha vandaar dat ik zo moet lachen om je man!!!!
en nu bij de 4de heb ik ook al vanaf mijn 8 ste week positiebroeken aan.
dus wie weet...........misschien heeft je man gelijk, heb je nog geen echo gehad???
maar ja het kan ook zo zijn dat omdat het onze 3de zwangerschap is alles wat sneller groeit.
ik weet al zeker dat het er deze x maar 1 is.

groetjes en sterkte met je zwangerschap.
esther

hoi,
ik kneep hem ook.bij mij is het me 3de.
bij 7 weken kon ik aardig me eigen broeken aan terwijl me verloskundige zei van bij je 3de gaat het harder.nou ik wilde vorige week me broek aantrekken en kon voor geen mogelijkheid meer dicht.
zelfs voor de buiten wereld is het zelfs zichtbaar.
maar er zat er maar echt 1 in.
ben nu 11 weken,kan geen 1 broek meer aan van me zelf.
gr marjan

Herkenbaar!!!
Hier bij de eerste 2 (tweeling) de eerste positiebroeken met 11 weken, bij de tweede zwangerschap liep ik met 9 weken al weer in mijn positiebroeken en nu heb ik ze wederom met net 9 weken weer uit de kast gehaald! Het is er bij mij zeker 1! Dus een derde zwangerschap kan volgens mij ook heel snel gaan!
En wat Esther al zegt,Je baarmoeder weet ondertussen wat ze moet doen ;-)

Ehm hier bij de eerste, met bijna 9 weken al de eerste positiebroek! Ik merk dat ik daardoor minder misselijk ben... Nu moet ik wel eerlijk zijn dat dit voor mn werk is en ik daar broeken draag die normaal best strak zitten. Mijn broeken thuis (meer flodderbroeken) gaan meestal nog prima, of even met het knoopje los na het eten ;)
En de echo gaf aan dat het er echt maar eentje is! Mijn darmen zijn wel erg opgezet dus dat zal het probleem zijn.

Hallo!

Hier ook de derde!
Ik groei ook al behoorlijk. Heb nu de omvang wat ik toen bij de eerste en tweede had bij +/- 18wkn!
Bij de 1ste had ik bij 9wkn positiebroek aan en gewone met een veiligheidsspeld. Bij de tweede ook bij 9wkn.

Nu 7.2wkn en ben weer na de winkel gegaan eerst maar andere broeken erbij halen. ( andere heeft een vriendin nog die net bevallen is)...
Wij maakten ook al grappen over een tweeling. Maar bij een derde groeit het ook nog sneller.
Maar rap een echo!!!!!
Ik heb trouwens om twee of drie uur smiddags echt een buikje waar eigelijk de buiten wereld niet meer omheen kan.

Hebben jullie dat ook eind van de middag en begin van de ochtend zo'n verschil?

GRoetjes

Diana

Dag meiden

Bijn eerste zwangerschap had ik met 8 weken al positiebroeken aan.
Nu ben ik 6,5 verder en voel me 's avonds na het eten zo opgeblazen, dat ik dan maar mijn positie broek aantrek. Overdag gaat het dus nog prima, maar aangezien ik nu aardig last heb van obstipatie en 's zo opgeblazen ben (van vaak maar weinig eten) is een positiebroek een verademing.

En stiekum vind ik het ook eigenlijk wel weer leuk.

Manon

Hoi Meiden,

Ook hier kan geen normale broek meer aan ik heb echt al een buikje het is mijn 2de bij de eerste met 8 weken en nu bij 7 weken al overgegaan naar een positie broek het is er toch echt weer 1 nou ben benieuwd hoe ik eruit zie met 40 weken ben ik echt een olifant volgens mij.

Margot

Terug
Bovenaan