Groeien...

Hoe gaat het groeien bij jullie? Ik heb een buik of ben ik 4 5 maanden zwanger, (ben 9 weken)... pas sinds vorige week geen eigen broeken meer...
Daarnaast ben ik al bijna 3 kilo gegroeid.... Pffffff.... waar moet dat heen...
Bij de vorige twee zwangerschappen ben ik beide keer 25 kilo gegroeid... Zou het weer zo zijn...
Ben benieuwd naar jullie groeiverhalen...

gelukkig heb ik dat nog niet.
Ben tot nu toe 7 kilo afgevallen, maar ben dan ook al 3 weken 24 uur heel misselijk en weinig zin in eten.
Heb wel een wat opgeblazen buik, maar dat zullen de darmen wel zijn. Kan 1 broek niet meer aan, maar de rest nog wel.
Bij m'n vorige zwangerschap was ik aan het eind 1 kilo lichter dan toen ik zwanger werd, zou mooi zijn als het weer zo is.

groetjes
miralda (10 wk 1 dg)

hey hallo,
leuk dat jullie ook actief zijn op t forum!

Tja hier ook al een aardig buikje, had ook nog klein buikje van mn vorige zwangerschappen... en alles is al opgrekt ws... t gaat iig een stuk sneller!
Ach ook wel weer leuk dat t al een beetje te zien is toch?
Ben ook niet zo beroerd dat ik niets eet, eet juist meer! (meer eetlust)

Op naar nog een grotere buik!!!

Gr. Saskia. (10wk, 4dg)

Ja ik moet mn buik ook al aardig inhouden, want ik wil nog even wachten met het vertellen. Heb nog 3 broeken over die redelijk zitten... en 's avonds gaan er thuis wel wat knopen los!

Hebben jullie het al aan iedereen verteld of wachten jullie ook nog even? Reden voor ons is vooral dat het anders voor onze 2 kinderen (4 en 6) nog zo erg lang duurt. Maar ja langer dan een week of 3 kan ik het ook niet meer voor me houden!

groetjes Karin (9 weken)

Nou ik pas gewoon niet meer in mijn werkbroeken, die hebben zo'n irritante rits die op m'n litteken van mn KS drukken en aangezien alles al een beetje opgezet is en mn darmen ook behoorlijk aan het opzetten zijn...........heb ik dus al m'n positiebroek aan........de rest nog niet, ik moet trouwens nieuwe positiebroeken hebben.....want ik pas ze niet meer....nou ja...het zijn winterbroeken, voor nu gaat het nog, maar straks in het voorjaar kan ik ze niet meer aan!

Ik moet het alleen nog mijn 2 beste vriendinnen vertellen en dan maakt het me allemaal niet meer uit.......m'n zoontje van ruim 2,5 die weet het ook al en die vind het allemaal wel best!!

Groetjes
Angel (7wk 1dg)

Ook hier is al een beste buik te zien, ja ik had ook nog wat over van de zomer.... ;-)
Tja ik wilde wel lijnen, maarja dat kon niet want stel dat het raak was haha!
Maargoed gelukkig hadden wij een echo met bijna 10 weken daarop was een goed kloppend hartje te zien en te horen. Dus voor ons kan het nieuws verspreid worden! Ons zoontje is net 2 dus die heeft het er de ene keer wel over maar is het daarna ook net zo hard weer vergeten!
Hier is het trouwens niet alleen de buik, ook mijn Coberco fabriekje neemt de taken serieus.... ;-S

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan