groeien,

Hier een berichtje van een trotse mama.
Soms is het met twee kindjes heel erg moeilijk, maar gisteren ben ik op het cb geweest.
Ezra was precies 5 weken oud. Hij weegt nu 5620 gr. En dat alleen op de borstvoeding. Ik ben er zo blij mee.
Hij is van 4070 in 5 weken naar 5620 gegaan op mijn bv. In soms moeilijke momenten is dit voor mij een supersteun.
Moest ik gewoon even kwijt.

Goed hè, hoe onze kindjes kunnen groeien!!!
Bij de geboorte was Max 3750gram en bij 3 weken moest ik naar het CB en toen was hij al 4630gram!! En inderdaad ook alleen van borstvoeding. Hij was ook al dik 2 cm gegroeid, Bijzonder hè, dat je je kindje zo goed kan geven wat hij nodig heeft!

Liefs

Goed hè, hoe onze kindjes kunnen groeien!!!
Bij de geboorte was Max 3750gram en bij 3 weken moest ik naar het CB en toen was hij al 4630gram!! En inderdaad ook alleen van borstvoeding. Hij was ook al dik 2 cm gegroeid, Bijzonder hè, dat je je kindje zo goed kan geven wat hij nodig heeft!

Liefs

Ja ze groeien ongelofelijk.

Kiron was geboren met 2980 gram en na 4 weken zat hij op 4180, ook op alleen borstvoeding. Nu moet ik dan af en toe een flesje bijgeven maar goed. En ook 4,5 cm gegroeid. Je ziet het ook echt aan zijn koppie dat hij een stuk is aangekomen.

Groetjes!

Tjonge, wat groeien jullie kindjes goed zeg.
Thijs is ook goed gegroeid. Hij woog bij zijn geboorte 3675, hij is toen afgevallen naar 3460.
Gisteren ben ik even op het inloop spreekuur gaan wegen en toen woog hij 4720. Hij is nu ruim 7 weken. Ik geef de fles, want ik had echt niets aan bv. De eerste 4 dagen heeft ons ventje echt honger gehad volgens mij, al hoorde je hem niet.
Ben blij dat het nu goed gaat.

Dani was bij de geboorte 3900gr.
Meten doen ze hier niet meer in het ziekenhuis ivm over strekken.
Afgevallen naar 3550gr.
En na een maand woog hij 5020gr.
en 55cm.
Heb gewoon weer slagroom in de borsten zitten.

Fijn dat het zo goed gaat.
Zondag waren we met de familie aan het wokken..
De kleine lag in de maxicosi en een van de bediening zei, wat een kleintje nog maar wel dik..
Waarop ik zei hollands welvaart...
Ze begreep het niet echt...
Zijn ze denk ik in hun cultuur ook niet gewend van die stevige kinderen!!!

Groetjes Natasja

Fijn dat jullie baby's zo goed groeien, ik ben heel erg benieuwd, want Jason zat na 2 weken nog niet terug op zijn geboortegewicht, 3790. Aanstaande dinsdag mag ik naar het CB dus we zullen het zien.
Het moet zeker wel bijzonder zijn dat je kindje op borstvoeding zo goed groeit!

@ Natasja, ik blijf dat van die vreemde opmerkingen vinden, zoals de bediende tegen je zei. Ook al zijn ze het niet gewend in hun cultuur misschien. Maar gewoon, waarom gaat het altijd maar over dik en dun, is dat het eerste wat er in iemand opkomt?! GRRR ..... haha! Hollands welvaren en we genieten ervan!!!

Liefs

Terug
Bovenaan