Groeien!

Hey meiden,

Ik kan sinds dit weekend nog maar 1 broek dicht krijgen! Met de andere broeken loop ik al een week met een open knoop en een riem er overheen, maar nu begint mijn gulp steeds open te zakken als ik dat doe. En ik had nog wel gehoopt tot ongeveer de kerstvakantie, over vier weken, het nog even verborgen te kunnen houden voor de ouders op mijn werk.
Ik denk dat ik morgen aan mijn kinderen ga vertellen dat de juf een baby in haar buik heeft. Ben erg benieuwd hoe ze reageren!

Hebben jullie ook al dat je broeken te strak zitten rond je buik? Qua vesten en shirts heb ik gelukkig alles wel in stretch, dus dat scheelt. Ik merk alleen wel dat die ook langzaamaan een beetje omhoog beginnen te kruipen. De eerste buikband is vandaag gekocht, maar die wil ik eigenlijk pas met kerst aan... Ook op die outfit uitgezocht zeg maar.

Daarnaast beginnen mijn boobies ook aardig te groeien, tot grote vreugde van mijn vriend, haha! Heb van mezelf nl niet een heel grote cup :) ook maar eens op zoek naar nieuwe bh's.

Liefs Daisy

o hiero ook al zo erg maar ik heb vooral last van opgezetten darmen en daardoor dikke buik echt een bolle buik beetje vervelend dat wel
ik was veel afgevallen dus nu kan ik weer me oude broeken aan... hmm voel alleen een beetje rot.

mijn borsten zijn ook echt enorm pfff denk wel dat elke een 1kg weegt heb ook last van me rug ervan, haha zelfs me vriend vind ze te groot aan het worden haha en dat is nog wat voor de borstenman.

ik heb nog wat kleren van vorige zwangerschap maar ga denk ik strakjes nog wel wat bijkopen hihi

kus

Ik kan mijn eigen broeken echt niet meer aan! En sommige jurken gaan nog, maar ik lijk zeker al wel 5 maanden zwanger dankzij opgezetten darmen. Ik ben dit wel gewend van de andere 3, toen was ik ook al heel snel 'dik'. Gelukkig weet iedereen het al en kan ik nu al heerlijk mijn buikje showen, vind het ook helemaal niet erg. Is het enige waar ik nu van kan genieten naast het constant overgeven en rot voelen.
Oh, tja mijn borsten zijn ook een stuk groter en mijn vriend vroeg al of we deze konden houden ;-)

Hahaha hier hetzelfde probleem!
Mijn borsten vallen inmiddels ook bijna uit mijn bh dus moet toch echt nieuwe bh's kopen.
Ook mijn darmen zijn vreselijk opgezet en krijg ook geen broek meer dicht.
Ach alles voor een goed doel toch?!
Liefs

Hmmm zal ik dan maar niet beginnen??? ik pas vanaf week 6 al niet meer in mijn broeken. heb echt al een hele dikke buik. dus positie broeken liggen alweer in de kast........ wat bhs betreft heb ik die meegroei dingen alweer aan, want mijn eigen passen ook al neit meer......... grrr

Hoi Daisy,

Sorry voor late reactie. Heb je een tijdje gevolgd op het andere forum. Wilde je al een hele tijd feliciteren met je wonder, maar kon steeds maar niet inloggen. Nu nieuw account en het lukt weer. Gefeliciteerd dus en geniet ervan!

Kledingadvies van mijn kant: ga vooral voor jurkjes, ook zwangerschapsbroeken breken je op den duur op, komt misschien ook omdat ik een tweeling krijg hoor. Ik heb zelf vrij veel bij een tweedehandswinkeltjd hier in de buurt geshopt.

O, en die verbanden uit dat pakket vind ik echt een zaligheid. Heb er pakken van gebruikt. Ik werd echt een beetje incontinent en dan voel je je met die
dingen veel schoner en frisser.

Esther (decembermama)

Ik ben van het juli forum en ben bijna 7 weken zwanger van de tweede. daar waar ik het toen tot en met 16 weken vol heb kunnen houden, houd nu al op... mijn broeken zitten echt te strak, mijn heupen staan al zo wijd! Heb dus mijn zwangerschapsbroeken alvast uit de kast gehaald. wel wijdere shirts aan zodat het nog niet opvalt. moet zeggen dat deze broeken echt veel meer ademruimte geven!

Gelukkig ben ik niet de enige, haha! Had alleen bij mijn eerste zwangerschap verwacht dat ik wat minder snel uit zou gaan zetten.
Ook hier weet iedereen het al, dus kan lekker gaan pronken! Zit nu alleen tussen gewone broeken en buikbanden in. Gewone broeken te strak of gaan niet meer dicht en buikbanden is eigenlijk nog geen gezicht, daar vind ik mijn buik echt nog te klein voor.
Ik heb wel idd wat langere kleding die ik dan maar aan trek.

@esther, helemaal geen late reactie! Ik vind het al superleuk dat je reageert! En wat een idee vna nou om gewoon eens te kijken in tweedehandswinkeltjes. Die heb ik hier in de buurt ook echt genoeg!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan