Groeiende borsten

Haha, tja bij de 1 groeien ze eerder dan bij de ander! Dus niks geks aan. Ik weet dat bij mijn eerste zwangerschap mensen het ook al vroeg in de gaten hebben gehad omdat mijn borsten toen al vroeg in de zwangerschap waren gegroeid. Deze zwangerschap begon het wat later, maar zit ik toch ook alweer op een E cup. Ach ja, hoort er allemaal bij!
Liefs,
Mar
 
Hoi!

Mijn borsten waren bij mij ook vrij snel pijnlijk aan t groeien, ben inmiddels van een E naar een G gegaan, maar goed dat mijn buik ook groeit, blijft het een beetje in verhouding.. haha!
 
hai

ik ben nu 5,5 week zwanger van ons eerste kindje!!
en ik had van de week mijn grootste bh aan en daar puilde ze al helemaal uit, ik heb nu dus ook een zwangerschapsbh gekocht,, het is wel wat vroeg, maar ja als je hem al nodig hebt, aanschaffen die handel...
en ik kan je vertellen het zit stukken lekerder (niet zo beklemd) alleen die zwangerschaps bh ziet er echt niet uit. daar mogen ze wel wat aan gaan doen!!

gr claudia
 
Ja is heel normaal. Ik ben nu 22 weken bijna en nog groeien ze. Ik kan ook niet zeggen dat ze al zo klein waren haha maar goed doe je niks aan. Doet bij mij alleen wel pijn helaas maar goed hoort erbij.

xx
 
Ik vond mijn bh's zelf al strak zitten als ik ongesteld was dus was het voor mij eigenlijk niet vreemd om lossere bh's aan te doen toen ik zwanger bleek te zijn. Helaas is vooral mijn omvang toegenomen (van 70A naar 75/80 A/B gegaan) maar heb gelukkig wel fijn zittende bh's in mijn maatje gevonden die ook nog als voedingsbh kunnen over een paar weken als de kleine er is :)

Alles zit strakker dan normaal, of het voelt bij mij in ieder geval zo haha!
Zwangerschaps en meegroeibh's zijn echt een uitkomst hoor, hoe kort je ook zwanger bent :)

Geniet ervan
Liefs
 
Terug
Bovenaan