Groeiende buiken

Hallo allemaal,

Ik ben volgens mij 6,5 week zwanger en heb het idee dat ik al wat aan mijn buik kan merken. Het is net of hij 's avonds wat dikker is als de rest van de dag.
Maar het lijkt me wel erg vroeg of niet? Ik vind het niet erg, want ben wel onzeker of het allemaal goed is omdat ik ook bloedingen heb gehad, dus als dit een teken is dat het toch goed is ben ik er natuurlijk erg blij mee. En een zwangere buik mag gezien worden!!
Ik heb trouwens een normaal/ slank postuur.
Zijn er meer meiden die al iets (denken) te merken?

Veel liefs en geniet ervan!!

xx

Hello!!!

Ja dat heb ik absoluut ook, ik ben nu 6,2 weken zwanger, en ik heb ook het idee, dat mijn buik wat dikker is. En inderdaad vooral 's avonds, heb wel begrepen dat dit gewoon kan komen doordat je darmen enzo hoger gaan liggen, omdat het allemaal wat ruimte gaat maken!
Ik heb ook een slank/normaal postuur en vind het wel leuk om te zien hoor....hihi...

Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 5,5 wk zwanger en heb ook vooral 's avonds dat mijn broek niet meer lekker zit (zit nu ook al met mijn knoop los...haha). Maar volgens mij zijn dit idd de darmen die aan het verschuiven zijn. Maar wel leuk dat het al wat merkbaar is! Zie er ook al naar uit dat het echt gezien kan worden.

hallo,
nou dat heb ik ook al!! ben nog net geen 5 weken, van ons 2e kindje! maar mijn broeken zitten ook al niet erg lekker meer! heb wel vaker gehoord dat dat bij een 2e wat eerder is dan bij de 1e! had het bij de vorige keer pas rond 11 weken! moest toen ook al meteen positie broeken aan!
wel lastig he? dat eigenlijk niemand het nog weet, maar als je naar jezelf kijk, dan denk je dat het mischien al wel opvalt voor anderen! hebben jullie dat ook?

Grappig, ik herken het ook zeker hoor!
Heb van m'n eerste zwangerschap nog een aardig buikje over. Dus echt zien doe je het denk ik nog niet. Maar voel het zeker. Vooral 's avonds of als ik rechtop moet zitten, gaat m'n knoop alvast open!
Maar zullen inderdaad de darmen wel zijn. Afgelopen dagen ook enorm veel gerommel in m'n buik gevoeld. Dus ook dat zullen de darmen wel zijn.

groetjes Mama van Nienke

Hee November-mama's ,

Jaah, ook ik ben 6,3 weken zwanger...en volgens mij kun je het bij mij ook al beetje zien. Ik ben ook altijd slank geweest, net als jullie. Ik ben  er ook super trots op! Hebben jullie ook last van honger de hele dag door heb ik trek. Dus  misgien wordt  mijn buik daar wel dikker van, haha!

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan