Groeiende buikjes

Hoe gaat het met jullie buikjes? Ik ben nu 14 weken onderweg en heb een bescheiden maar zeker aanwezig buikje. Wel heb ik het idee dat ie de laatste weken aardig stabiel is. Ik heb al wat langere shirtjes gekocht want ik heb een vrij lang bovenlijf en de shirtjes die ik heb kruipen op. Ik kan de helft van mijn broeken nog aan. Maar hik nog tegen de echte positiekleding aan. Hoe is dit bij jullie?

Groet Eva (mamava)

Hoi Eva,
ben nu 15 weken en loop al zo'n drie weken in positiebroeken, mijn broeken zaten niet meer lekker.
heb nu ook het idee dat het redlijk stabiel blijft, maar er is inderdaar al een beginnende buik
ik geniet er met volle teugen van
, volgende week nog maar wat zomerpositiekleding kopen hoop op een beetje mooi weer, en het is nog een hele poos tot december........
gr Froukje

Mijn buik is al aardig aan het groeien, sommige vragen zelfs of het er geen twee worden als ze horen dat ik pas in de 15e week zit.
Ben verder gelukkig nog niks aangekomen, zelfs 2 kilo kwijt. Heb al zwangerschapsbroeken aan maar die banden zitten bovenin nog wel te los, dus dat is iets minder. Maar voor mijn buik is het wel heel erg fijn. Vond het echt een verademing na die strakke spijkerbroeken.

Groetjes Kim

Hoi hoi,

Ik pas echt niet meer in m'n broeken en positie kleding zit bovenaan nog te groot dus ik loop er eigenlijk bij als of ik geen smaak heb en combineer alles met elkaar wat nog past ;) hihhi moet eerlijk zeggen dat ik de positie kleding en met name de broeken echt vind tegen vallen qua style....meer dan een basic broek kon ik niet vinden bij de "standaard winkels"
Waar kopen jullie je kleding?

Hoi hoi!

Mijn buikje is ook aan het groeien!
Heb van de week 2 buikbanden besteld en die passen mij al en staan heel erg mooi!

Verder heb ik nog geen positie kleding.
Maar had al kleding wat mij te groot was omdat ik voor de zwangerschap wat kilootjes was afgevallen vanwege onze verhuizing!...

Super om te zien!...
Mooi voor jullie en super om te lezen!

Liefs

Hoi!
Mijn buik is als een razende aan het groeien. Ik heb inderdaad ook al de opmerking gehad of ik geen tweeling krijg en ik ben nog maar 14 weken. Kennis van me is 23 weken en mijn buik is veel en veel groter. Achja, wat doe je eraan. Wat ik wel vervelend vind is dat sommige mensen gelijk denken dat je jezelf maar vol zit te proppen en daarom zo'n buik krijgt. Grote onzin, want dan zou ik vetrollen hebben en geen stevige niet blubberige buik. Baal daar wel een beetje van. Ben vrij stevig van mezelf, nu heb ik eens een mooie buik en dan doen mensen zo. En dat terwijl ik alleen nog maar ben afgevallen en nog geen grammetje ben aangekomen. Ik ben er zelf heel blij mee,maar sommige mensen zijn echt niet subtiel in hun opmerkingen!!! Gelukkig krijg ik ook wel lieve opmerkingen hoor! Maar toch......en al die mensen die je amper kent die gelijk even aan je buik willen zitten....GA WEG! Ik zit toch ook niet zomaar aan jouw buik? Zo....even de frustratie van me afschrijven x

Ohja Elain,
Ik heb redelijk wat spulletjes van het merk mamalicious........Hebben ze volgensmij ook bij wehkamp.nl maar ook bij prenatal enzo

Hallo

Ik heb ook al een flink buikje hoor!
Had ik al een paar weken onder invloed van de hormonen etc.
Maar nu vragen mensen het ook al dus dat is wel erg leuk.
Nou vraag ik me af als mijn buik niet te dik is heb al een paar keer gehoord "weet je zeker dat het er een is".
Heb een aardig rond buikje zou zo 18 weken kunnen zijn. Ben benieuwd hoe hard ik nog ga groeien. In kilo's ben ik nog niks aangekomen en pas nog net mijn spijkerbroeken, maar ze zitten niet meer lekker. Laat de knoop openstaan met een elastiekje lang topje er boven en je ziet er niks van.
Gelukkig zijn er meer mama's die hard aan het groeien zijn.
Leuk om te lezen.

Terug
Bovenaan