Hebben jullie ervaring met groeipijn bij kindjes vanaf 2 jaar? Gister schreeuwde mijn dochter het ineens uit na 1.5 uur slaap. Ze bleef trappelen met haar beentjes en kon niet stilliggen. Dit heeft ze soms als ze buikpijn heeft maar dan laat ze er ook een boel scheten bij. Nu bleef ze ook roepen 'au, been!' en greep de hele tijd haar beentjes vast. Ik mocht er niet aanzitten en ook een deken eroverheen kon ze niet verdragen.
Uiteindelijk de HAP gebeld maar toen we aan de beurt waren was het gelukkig weer over (c.a. 45 minuten onafgebroken gehuild van de pijn). Die dachten ook aan groeipijn (geen vlekjes, geen verdikking, geen koorts). Zeiden wel dat ze er dan vroeg bij zou zijn maar dat het wel kan.
Nu ben ik vooral even opzoek naar herkenning en eventueel tips als ze er nog eens last van krijgt. Was zo sneu om te zien
Uiteindelijk de HAP gebeld maar toen we aan de beurt waren was het gelukkig weer over (c.a. 45 minuten onafgebroken gehuild van de pijn). Die dachten ook aan groeipijn (geen vlekjes, geen verdikking, geen koorts). Zeiden wel dat ze er dan vroeg bij zou zijn maar dat het wel kan.
Nu ben ik vooral even opzoek naar herkenning en eventueel tips als ze er nog eens last van krijgt. Was zo sneu om te zien