Groeipijn?????

Hoi meiden,
Ik heb sinds gisteravond 11 uur last van pijn in mijn buik, net een aantal cm boven mijn schaambeen. Het was gisteravond tot ongeveer 12 uur erg pijnlijk, de tranen rolden over mijn wangen. Ik ben toen op bed gaan liggen. Nu gaat het beter. Als ik ga liggen of zitten voor een langere periode voel ik alleen nog een soort van druk. Als ik dan bv op sta, doet het even een paar stappen pijn, en daarna neemt ook dat af.
Ik heb donderdag om 8:50 weer een controle echo. Ik ben inmiddels 18,5 weken zwanger van mijn 2 frummeltjes.

Aangezien ik geen bloedverlies ofzo heb, ga ik er van uit dat het gewoon groeikrampen zijn. Ik heb al een grote buik en het gaat deze weken aardig hard. Zou dit kunnen kloppen of hebben jullie een andere idee? Het is mijn eerste zwangerschap dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Liefs,
Sara

Hoi Sara,

Waarom bel je niet even met de Gyn? Dan kun je even je onzekerheid en je vragen bij hem/haar neerleggen en heb je direct je antwoord. Vragen staat vrij en beter een keer te veel als te weinig! toch?

Succes!! En geniet van je 2 wondertjes in je buik!!!

Liefs, mama30

Het klinkt inderdaad wel als groeipijn.
Mijn buik is de laatste dagen ook zo pijnlijk. En ik was toevallig bij de vk en die zei dat het inderdaad groeipijn is. Je kindjes zijn weer ruimte aan het creeeren.
Ik lig het lekkerst dan op mn zij met een kussen bij mn benen. Warme kruik wil ook nog weleens helpen. Misschien heb je daar wat aan?

Sterkte en liefs

Reneke

hoi meiden,
ik heb vanmiddag  mijn vader gebeld (hij is HA) en hij zei ook dat het waarschijnlijk gewoon bandenpijn is.
ik heb een lekkere warme douche genomen en dat hielp ook. ik ga straks een lekkere kruik maken. ik wist niet zeker of dat niet te warm zou zijn.
Gelukkig trekt het al aardig bij zolang ik het rustig aan doen.

Liefs,
Sara

Hoi hoi!

Ik had precies hetzelfde rond die tijd van mn zwangerschap, je baarmoeder groeit gewoon hard en helemaal met 2 babytjes natuurlijk! En als je vader het zegt kan je het wel aannemen toch hihi.. Maar het voetl vervelend.. Succes ermee! Liefs

Terug
Bovenaan