A
Anoniem
Guest
Ons dochter Senna is nu bijna 14 maanden, en werd vorige week 2 nachten schreeuwend wakker. Er was geen land met haar te bezeilen.. Huilen, huilen, huilen... Dentinox gesmeerd, voor doorkomende tandje, zetpil gegeven, drinken wilde ze niet en was ontroostbaar. De eerste nacht hield ze op een gegeven moment weer op, en wilde toen ook wel weer naar bed.
De tweede nacht duurde dit hele verhaal wel een uur lang, van alles geprobeerd. Ze was erg onrustig en probeerde weg te komen bij ons van schoot af. Toen ik op een gegeven moment over haar beentje wreef om haar te kalmeren bleef ze stiller zitten. Ik heb toen beide beentjes gemasseerd en daarna werd ze rustig en is ze weer lekker op bed gegaan. Mijn moeder herkende dit als groeipijn, mijn broer heeft het ook erg gehad. Toch zou ik het prettig vinden hier nog wat ervaringen over te delen.
Wie herkent dit??? Ze had trouwens geen koorts ofzo
Groetjes Anneke
De tweede nacht duurde dit hele verhaal wel een uur lang, van alles geprobeerd. Ze was erg onrustig en probeerde weg te komen bij ons van schoot af. Toen ik op een gegeven moment over haar beentje wreef om haar te kalmeren bleef ze stiller zitten. Ik heb toen beide beentjes gemasseerd en daarna werd ze rustig en is ze weer lekker op bed gegaan. Mijn moeder herkende dit als groeipijn, mijn broer heeft het ook erg gehad. Toch zou ik het prettig vinden hier nog wat ervaringen over te delen.
Wie herkent dit??? Ze had trouwens geen koorts ofzo
Groetjes Anneke