Groeipijn

Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Ik heb al een week veel last van steken in onderbuik (banden), maar toen kreeg ik ook continue buikpijn, vooral aan de zijkanten. Het voelde alsof mijn buik ieder moment uit elkaar kon ploffen, zoveel druk, zoveel spanning! Echt super onaangenaam, ik kon (voor mijn gevoel) ook heel moeilijk doorademen. Alsof het allemaal veel te hard ging daar binnenin en mijn buikwand het niet bij kon benen. Ik voelde me echt helemaal niet goed! Na 2-3 dagen is dit weer afgezakt.

Mijn VK denkt dat dit 'groeipijn' is geweest van een groeispurt van baarmoeder cq baby. Ik wist niet dat dit ook nog bestond. Ik ken dit niet van de vorige keer, je zou toch zeggen dat ik nu wat meer 'uitgelubberd' zou zijn na een eerdere zwangerschap...

Pfff, ik hoop dat het niet een keer terugkomt. Al is het alleen al dat baby nu al groot is (krijg hiervoor groeiecho's), hoeft echt geen grote groeispurten te maken!

Groetjes, Karin
27+ 2wkn

(trouwens nog steeds veel last van banden...)

hoi hoi

ik heb bijna wekelijks wel een avondje waarbij het voelt alsof je buik uit elkaar ploft.
dit gevoel heb ik eigenlijk al zo'n beetje vanaf de 14de week. niet dagelijks dus, maar wekelijks ongeveer.
geen harde buiken, want sinds een week of 2 weet ik ook hoe die voelen en das toch een ander gevoel he!

het is even vervelend, maar echt veel pijn doet het bij mij niet hoor.
groetjes!

Terug
Bovenaan