Groeipijn?

Sjonge! Weer een nieuw kwaaltje om aan de lijst toe te voegen ;)
Gister op mn werk kreeg ik me toch een buikpijn! Maar niet steken ofzo, meer echt zo'n irritant menstruatiepijntje. Dus ik gelijk in de stress natuurlijk... tot ik me realiseerde dat ik de pijn in mijn liezen herkende van de bandenpijn die ik al vaker had gehad... Nu deed alleen mijn baarmoeder ook zeer. Blijkt het groeipijn geweest te zijn!

Goed om te weten dat dus alles nog goed moet gaan (buikje is ook veranderd van vorm en duidelijk aanwezig, heel grappig) maar ik voelde me er echt even beroerd van... hebben jullie dit al eerder gehad?

Hey,

Ja, ik heb het deze zwangerschap ook al vaak gehad. Een vervelend gevoel hoor. Kan me niet herinneren dat ik dat bij de andere kids ook had.

Groetjes,
Raeven

hoi agdj,

Ja ik heb er ook zoveel last van ik kan me ook niet herinneren dat ik dat bij de andere zwangerschappen heb gehad. Maar nu groeit mijn buik ook zo snel!!!!
dinsdag 9 februari mag ik weer naar de vk en de 17de de 20 wkn echo ben benieuwd hoe het daarbinnen gaat met de kleine!!!!

groetjes esther
18 wkn

Hoi,

Ik heb er ook last van, ik ben zelfs donderdag langs mijn vk geweest, maar zei vertelde me ook dat als ik mijn dochtertje te veel heb opgetild ik er meer last van heb,
Ik moe de 23e naar de vk en 5 maart hebben we de 20 weken echo, kan niet wachten!!!

Groetjes Chantal 16 wkn en 6 dagen

Terug
Bovenaan