Groeipijn????

Hoi Meiden,

Nynke grijpt de laaste paar dagen steeds naar dr liezen.
Het lijkt ook een beetje op of ze moet plassen zeg maar maar ze draagt gewoon een luier..
Nou heb ik ook gelezen dat het groeipijn kan zijn???
ze wordt de laatste dagen ook huilend wakker in bed terwijl ze altijd vrolijk kletste.

Hebben jullie een idee??

Liefs Stefanie

Hoi Stefanie,

ik zou het wel in de gaten houden, als je aangeeft dat het lijkt dat ze dan moet plassen, zou het ook een blaasontsteking kunnen zijn.
Volgens mij komt groeipijn alleen in de gewrichten voor, mijn oudste wordt af en toe echt huilend wakker van de pijn, en dan wijst hij altijd naar zijn knieën. Ik zou, zeker als je het niet vertrouwd, even bellen met de huisarts.

Groetjes Danielle

hoi
wat naar dat je meisje zo'n pijn heeft
wens jullie veel beterschap met/voor haar

voor zover ik weet komt groeipijn alleen voor in de gewrichten

pijn in de liezen kan duiden op een infectie ( nierbek blaas enz )
ik zou het voor de zeker laten nakijken

groetjes maurilla

Hoi hoi,
Minoux heeft een maandje terug wel gehad, dat bij het buiten lopen ineens stil ging staan en/of op d'r hurkjes ging zitten. Dan zei ze au benen, (soms au billen....).geen idee wat dat was. Want er was niks te zien en thuis met spelen had ze er geen last van. Ik kreeg toen ook van iemand te horen dat het misschien groeipijn was. Inmiddels is het over, maar of het ook idd groeipijn was...?? Ik las later op internet dat dit meestal pas op wat oudere leeftijd is...
Groetjes, Bianca

Hoi,

Ik ken groeipijn alleen in de benen bij mijn kinderen (en van vroeger bij mezelf) kuiten-knieen (niet alleen gewrichten hoor zeker ook de spieren die helemaal verkrampen, ik zit nu regelmatig s'nachts de benen van de middelste te masseren, ik ken het ook eigenlijk alleen vanaf een jaar of 3-4 maar dat zal wel verschillen ik zou toch even bij de ha/cb navragen..
Succes ermee

Groetjes MJ

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties kon de hele dag niet op het forum komen dus vandaar nu mijn reactie.

Ja ik heb ook geen idee,het is vandaag wel al een stuk minder ze zegt niet dat ze pijn heeft ze huilt ook niet erom alleen in bed als ze wakker wordt zeg maar.
Ik kijk het nog effe aan en anders inderdaad naar de huisarts.

Liefs Stefanie

Daniel heeft ook dat ie de laatste 2 weken soms snachts wakker word en huilend blijft roepen au au, wij kunnen ook niet vinden wat het nou is.
Daniel grijpt niet echt naar zn knieen of liezen.
In het begin namen we hem dan bij ons en lieten hem dan bij ons huilen maar dit hield vaak niet op.. zaten dan de halve nacht op, vond het zo zielig.
Als hij nu langer als een half uur blijft huilen snachts met au au, dan krijgt hij van mij een pcm zetpil en dan slaapt hij snel weer.
Overdag kan ik hier niets van merken, het is wel te horen dat hij snachts écht pijn heeft en geen aandacht van ons is.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan