Kan iemand me vertellen of onze dochter misschien in een zgn groesprong zit??? Vanaf vrijdag slaapt ze ineens niet meer door. Ze wordt rond 3 uur wakker en begint eerst een beetje te zeuren maar dat gaat al snel over in echt heel hard huilen. We proberen het eerst om haar te laten liggen, maar dat lukt niet echt. De enige manier om haar te troosten/stil te krijgen is de fles (speen wil ze absoluut niet). Ik geef dan niet een volledige voeding omdat ik niet wil dat ze hier aan went (weet niet of dat kan, maar mijn gevoel zegt dat ik dat niet moet doen). Verder is ze overdag ook niet te genieten. Ze wil alleen maar op de arm (moet er ook even bij vertellen dat ze donderdag best wel ziek was, 39.5 gr. koorts, dus toen mocht ze van mij wel op de arm) maar dat kan natuurlijk niet de hele dag want er moeten ook nog andere dingen gedaan worden. Dan leg ik haar weer in de box (als ze niet te moe is) en dan begint ze weer te huilen. Dus als ik denk dat ze moe is gaat ze maar weer naar bed. En dan slaapt ze dus wel weer een paar uur ('s morgens 2 uur en 's middags zo weer 2 of 3 uur). Moet ik haar nou overdag wakker gaan houden. We zijn ondertussen aardig moe aan het worden na 3 nachten (we waren net een beetje bijgekomen van de eerste 3 maanden toen ze zo vreselijk gehuild heeft, dus heb nu zoiets van het begint toch niet weer opnieuw?). Is er iemand die dit herkent????