groeispurt

Weten jullie wanneer de baby een groeispurt maakt? Ik ben nu 32 weken en ik ben in 5 dagen 800 gram aangekomen... ook sliep ik slecht en had ik in de nacht last van harde buiken. Ook gaat mijn broek niet meer dicht en dat lukte vandeweek nog wel..... iemand ook ervaring hiermee?
 
hoi

ik weet helemaal wat je bedoelt
het is zo dat de laatste 10 weken je kindje het hardste groeit
de eerste periodes zijn belanrijk voor de organen en al dat soort dingen maar de laatste 10 weken hoeft het kindje alleen nog maar te groeien en dat gaat gepaart met een hoop harde buiken en je voelt ook dat je kindje minder ruimte krijgt en de bewegingen worden logger. maar je hoeft je er niet zo druk om te maken. maar als je harde buiken hebt die heel regelmatig zijn zo om de 9 a 10 minuten even contact opnemen met je vk.

groetjes kristel 2lingmama
 
Ik vind het ook herkenbaar. Ook bij mij zitten er opeens dingen strak, die daarvoor nog prima gingen. Ik had overigens met een week of 21 ook zo'n spurt, maar dat kwam door de vakantie. Toen ben ik in 3 weken tijd 3 kilo gegroeid! En dat voel je wel; last van mijn banden en veel harde buiken.
Nu lijk ik aan alle kanten uit te dijen; mijn trouwring past niet meer, mijn schoenen zitten 's avonds strak en zelfs sommige zwangerschapskleding zit strak. Toch ben ik "maar" 11 kilo aangekomen en hou ik niet overdreven veel vocht vast.
groetjes
greet (35+5)
 
Terug
Bovenaan