groeispurt

Hoi,

Zijn jullie ukkies ook zo gegroeid de laatste tijd? Ik trok haar vanochtend een jurkje aan waarvan de mouwtjes in november nog veel te lang waren en een paar keer omgeslagen moesten worden. Inmiddels zijn ze te kort!!

Het lijkt wel alsof ze maat 80 gewoon over aan het slaan is .

KT

Ha ha, dat gaat wel erg hard bij jou! Wat geef je daar te eten?
Daan (13 mnd)  zit nu in 74, al een hele poos. Ik merk nu pas dat zijn bovenlijfje niet meer in alle 74 dingen past. Drama, want ik heb zeer weinig in huis in 80. Ben gewoon lui...Daan groeit juist niet zo hard en daarom wacht ik (zoals gewoonlijk) tot het laatste moment!

Dus....niet herkenbaar, wel een beetje jaloers.

liefs Anita

Hier ook niet herkenbaar; Chloë lijkt helemaal niet te groeien, als ze binnekort gaat lopen, dan kan ze zo onder tafel door lopen.
Idd, wat geef je Heather te eten?
Sil

Hoi

Hier is het juist wel heel herkenbaar. Thomas eet echt heel erg goed en hij groeit als kool. We hebben gisteren z'n eerste truitje 86 gekocht want 80 wordt te klein.
We geven tussen 20.00 en 21.30 uur altijd nog een papfles en als we weer naar het CB gaan, dan vragen we of we die er misschien af moeten halen. Nadeel is dan wel dat Thomas al vroeg wakker wordt omdat ie dan honger heeft. Hij wordt nu meestal tussen 6.30 en 7.00 uur wakker en dat vinden we eigenlijk vroeg zat. Ben benieuwd wat ze er van vinden.

groetjes Ida

Ze eet ook als een bootwerker (behalve haar avondeten dan) en slapen doet ze sinds een tijdje ook weer geweldig. Soms wel 4 uur op een dag!

Ach, ze zal wel een keer uitgegroeid zijn en ik heb haar gewoon alvast ingeschreven voor Hollands Next Topmodel editie 2023!

KT

hallo

Hier absoluut wel herkenbaar! Stijn heeft heel lang in 74 gelopen en ineens was het te klein, dus klinkt 80 logisch. Maar al na een paar dagen kwamen we er achter dat dat ook te klein was, dus direct 86 gedaan, hij heeft 80 dus heel weinig aangehad. En eigenlijk zou hij nu soms al wel 92 kunnen hebben. vooral truitjes zijn al snel te kort. Lange rug, heeft hij van zijn pappa!

Stijn is inmiddels ook zo'n 3 cm groter dan de bovenste lijn van de curve van het cb, dus wel een lang end!

Carina

Terug
Bovenaan