Groeispurt

TWD

New member
Zondag van 14 uur tot 0.00 uur een heel druk mannetje gehad met op den duur echt pijn...
Hij wordt steeds drukker heerlijk om te voelen...
Volgens mij zit ie middenin een groeispurt, heb al een paar dagen last van mijn banden en vooral aan 1 kant... Trekt door mijn rug en soms als ik teveel heb gelopen naar mijn been...en natuurlijk mijn zij en lies...paar weken geleden vlak voor de laatste controle ook zo'n pijn gehad maar toen zat het door mijn hele buik, waren toen ook mijn banden en had hij ook een groeispurt dus ben benieuwd. 9 augustus weer vk en daarna zal ik vast vaker moeten...

Liefs

Vandaag alweer 25 week :)
 
Lieve Cloewja.

Wat gaat de tijd snel hé, meid? Alweer 25 weken, voor je het weet heb je je kleine man vast. Kan jij ook niet wachten?? Leuk hoor.

Toevallig hadden wij het ook gister over bandenpijn met een aantal meiden en dat we nu zo af en toe ook van die steken hebben en weer last van de buik (onderin) Ik begreep toch dat dat deze periode weer wat vaker voor komt. Nu ben jij natuurlijk wel verder als wij (ik ben zondag 23 weken) maar misschien is het wel hetzelfde.......

Wel fijn om je ukkie vaak te voelen, hier ook steeds vaker en dat is echt fijn. Nog geen pijn want zo hard gaan ze nog niet tekeer ;-)

Fijne dag. Liefs Lynn.
 
Heey lynn...

kan ook niet wachten ben zo benieuwd Hihi...
Heb deze pijn ook eerder gehad met 21 weken en nu dus nog net iets erger...
Die pijn van zondag kwam ook omdat ie zolang vol hield denk ik en wordt vanzelf harder kan mijn buik ook steeds meer heen en weer zien gaan...

Liefs
 
Meid,

Nog ff over ons Facebook verhaal......Je kan cs1983 een uitnodiging sturen en dan voegt zij jou toe aan onze FB.

www.facebook.com/carolasnoeren

Jammer dat er bij jullie niet veel gebeurd. Bij ons is het heel druk en gezellig maar we houden het echt besloten dus jij en nog 1 persoon zijn er dan bij en daarna niet meer.

Leuk hoor!! Liefs Lynn.
 
Hoorde gister van een kersverse papa dat bij zijn vriendin de kleine s'nachts netjes sliep in de buik en nu dus ook...en overdag druk en nu ook dus zou maar zo kunnen...
 
Terug
Bovenaan