groeistrepen

hallo dames,

even een gekke vraag, ik hoor op het zwanger worden forum, maar ik denk dat ik deze vraag hier beter kan stellen.
ik heb morgen mijn NOD maar zag gisteren ineens dat ik ongeveer 15 cm onder mijn navel een groeistreep heb, kan het zijn dat ik nu zwanger ben en nu al groei???

liefs, kaatje
 
Hoi Kaatje,

wat bedoel je met een groeistreep? Een pigmentstreep of striae? Het zou natuurlijk mooi zijn dat dit zou betekenen dat je zwanger bent, maar wat voor streep je ook op je buik hebt, ik denk dat dit er niet mee te maken heeft.
Ik duim natuurlijk wel voor je dat je zwanger bent!

Liefs Danielle
 
Hoi,

Dat lijkt me erg vroeg, maar ja ik weet niet of het misschien toch mogelijk is, ik kreeg hem bij de eerste pas veel later, (pigmentstreep) nu begint hij pas weer iets donkerder te worden, ben nu 12wk.
Maar veel succes, hopelijk is het zo!!

Gr MJ
 
Ik heb helemaal nog geen pigmentstreep en las net dat het pas na 20 weken kan komen.
Geen idee dus wat je hebt.. hopelijk ben je natuurlijk wel zwanger!
 
ik heb wel striae op mijn borsten omdat ze groeien. maar op de buik niks. maar ja ik weet niet of dat met 9,5 week ook al gebeurd.
Ik hoop dat je binnenkort mag "promoveren" naar het zwanger forum. T is leuk hier!!!!!

liefs
 
ik dacht altijd dat t pas na dat je over helft bent pas komt, want dan groeit je buik pas echt. ben 24,5 wk en heb tot nu toe nog geen groeistrepen gelukkig op mn buik, al wel op mn bovenbenen onder mijn billen, echt van die rode strepen.
maarja niks aan te doen, ik hoop t voor je.
laat is testen zou ik zegge;)
 
Die streep waar je het over hebt is een pigmentstreep. Je kan het zichtbaar hebben, maar hoeft niet. Het is een overblijfsel van toen je zelf nog een paar cellen was. Daar is ooit je lichaam gesloten, net als bijvoorbeeld je verhemelte. Als je deze streep nu ziet, heeft hij er hoogstwaarschijnlijk al die tijd al gezeten maar is het je nooit opgevallen. Vanaf een week of 20 gaat je lichaam meer pigment aanmaken en zal je zien dat moedervlekken, tepels en ook die pigmentstreep donkerder zullen worden!
 
Terug
Bovenaan