Groeistuip?

Hoi dames,

Even een vraagje aan de moeders waarvan de kindjes al ietsje ouder zijn:

mijn zoontje is 10 weken en hij is nu al een paar dagen "anders dan anders", hij huilt de hele dag en heeft, lijkt het wel, constant honger.
Normaal slaapt hij 's nachts ook door tot een uurtje of 7 's ochtends maar nu wordt hij steevast om 5 uur wakker en een speentje helpt dan ook maar 5 minuutjes.

Niets is goed, alleen als ik met hem op mijn arm rondwandel en hem steeds z'n speentje geef, wordt hij wat rustiger.

Is dit een zogenaamde groeistuip?
Hij huilt normaal bijna nooit, is dus een heel rustig kereltje, vandaar dat het nu zo opvalt.

Volgende week gaat hij voor het eerst een dagje naar het kinderdagverblijf en ik ben zo bang dat ze hem daar dan laten liggen huilen omdat ze nog meer baby's te verzorgen hebben. Ach ja, dat zal iedere moeder misschien wel hebben bij de eerste en maak ik me teveel druk!

Herkent iemand dit?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Rosanne
 
Hallo,
je beschrijft een herkenbaar probleem.
In het boek "oei ik groei" staan dit soort dingen allemaal leuk en duidelijk beschreven. Kun je misschien eens lezen en je zult zien dat je echt niet de enige bent met dit probleem. Ik heb er veel aan en mijn revaring is nu dat ik de "buitjes" nu beter kan plaatsen. Succes.....
 
Terug
Bovenaan