Groeit als kool

Gaan jullie kleintjes ook zo hard? Onze Wanne is echt een reus, hij groeit als kool op de borstvoeding. Hij was gister 3 weken en ik heb de kleertjes maat 56 moeten verruilen voor maat 62 want het werd echt te klein.

Hoe gaat dat bij jullie?

Onze isa was al klein doordat ze met 37wkn is geboren... Hier nog steeda dus maat 50 en af en toe 56 hihi wat verschilt dat he! Ze is donderdag 3weken en dan komt t cb... Dan weten we ook wat ze gegroeit is, dinsdags hebben ze n weeg uurtje dus als ik niet kan wachten.....hihi

X

Onze Julia nog steeds maat 56 nu 2 weken oud. Ze eet te snel waardoor ze nog vaak iets van voeding eruit gooit maar voor de rest doet ze het super goed!

vanaf het begin geeft ik Matteo al wat grotere kleding aan. Eigenlijk dacht ik zelf dat ie groter zou zijn, dus vandaar. Hij draagt meestal maat 56 tot 62 zo kan ik langer met zijn kleding doen.gisteren gaf ik hem maat 50 aan en laat ie dat nou echt niet passen.;-) Dus hij groeit ook als kool.

Bij die va mij het zelfde. Is vandaag 4 weken maar vorige week bij 3 weken was hij ruim 400 gram in 1 week gegroeid! Woog toen 4340 gram, maar aan zijn kleren te merken denk ik ook dat hij nu tegen de 5 kg aanzit! Heeft nog wel 56 aan, maar begint al krap te zitten. Hij groeit ook hard in de lengte!
Jeetje wat is dat kleine er al weer snel af... nou ja hij was ook 3800 gram al bij de geboorte!

ik heb tim nog steeds in 56 hij is morgen 2weken en is nu van 3625 naar 3690 hij had spruw en wou niet eten dus heb even geduurt voor hij beven gb gewicht zat maar nu begint hij ook lekker te groeien

Terug
Bovenaan