groen bij de ogen

hey hoi moeders
mijn dochtertje heeft vandaag ineens last van groen bij haar oogjes en het is de hele dag een beetje gebleven na het slapen was er zelfs meer. best lastig is dit. wie weet waar het van kan komen?? en wat kan ik het er beste tegen doen?ze is niet helemaal lekker maar ook niet erg verkouden ofzo. dochter is 13 maand. groetjes van marielle
 
Waarschijnlijk heeft ze ontstoken oogjes, en als het te lang aan houd even naar de huisarts krijg je druppeltjes.
Mijn dochtertje heeft het ook heel lang gehad, en uitkijken voor kou op haar oogjes, en als ze wakker is haar oogjes met een washandjes of watten in afgekoeld gekookt water deppen en daar mee schoonmaken.
En niet met je eigen vingers aan zitten (had ik ook telkens de neiging toe om wat weg te halen zeg maar....) maar dan heb je kans dat het alleen maar erger wordt..

Jennifer
 
hoi

als dit niet weg gaat bij goed spoelen wel even naar de ha arts gaan.
een verwaarloosde oogontsteking kan nadelige gevolgen hebben, na 3dagen kun je al actie ondernemen als spoelen niet meer werkt en alleen maar erger wordt.
mijn zoontje heeft het pas geleden gehad op een gegeven moment kreeg hij ze niet meer open door het pus.
je krijgt dan oogzalf en dan is het als het goed is zo weer over.
 
Ik ben na 2 weken nar de huisarts gegaan en hij heeft Fucithalmic (ooggel) voorgeschreven. Dit gebruik ik al weer 2 weken, maar zie nog maar een beetje resultaat. Het is nog niet helemaal weg. Moet ik hiermee doorgaan? En kan het kwaad voor de baby (4 weken oud) om de ooggel zo lang te gebruiken?
 
mimmie als je die oogzalf al 2 weken lang gebruikt en het helpt niet moet je echt terug naar de huisarts. Die zalf hoort binnen 2 a 3 dagen wel te werken en moet de oogonsteking wel bijna over zijn.   Als ik jou was zou ik even de ha bellen.

succes,
lia
 
Terug
Bovenaan