Groen is gras

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen want ik ben nieuw hier.

Ik ben "Purk" 28jaar en sinds januari gestopt met de pil. Vanaf 1 april gaan we voor het eggie. Mijn cyclus is gelukkig regelmatig gebleven na het stoppen van de pil en heb verstandig foliumzuur geslikt. En vanaf morgen gaan we voor het eggie!! Ik vind het zo ontzettend spannend allemaal. Heb al af en toe mee gelezen maar nu voor het eerst een bericht geplaatst. Vonden jullie het ook zo spannend toen jullie besloten hadden om er echt voor te gaan?? Ik kan de hele dag al aan niets anders denken.

Ik zal zeker vanaf nu vaak hier te vinden zijn. En vind het nu al leuk om alle verhalen en spannende dagen en uren mee te lezen.
Dames heel veel succes en hoop veel van jullie te lezen en te beleven.

Groetjes van Purk
 
hallo purk
het is inderdaad een hele belangrijke beslissing en daardoor natuurlijk heel spannend.
ik wilde je vanaf hier heel veel geluk wensen met het klussen.
groetjes tijger
 
Hallo Purk

Welkom op het forum.Inderdaad spannend om voor het eggie te beginnen zeg maar.
Ik ben al met de pil gestopt( omdat ik veel hoort over het lang wegblijven van je ongie na het stoppen van de pil)Wij mogen in juni voor het eggie gaan!!
Ik kan niet wachten!!(maar moest helaas nog medicijnen afbouwen)
Ben gelukkig al wel ongie geweest cyclus van 35 dagen.

Wens je heel veel succes!
Groetjes Anita
 
Hoi groentje,

Het is inderdaad heel spannend wij weten wat je voelt en het is zeker heel herkenbaar. Ik wens je heel veel succes met klussen en je kunt ons altijd vragen om raad. Daar zijn we voor. En ik kan je zeker vertellen dat het spannend blijft. Je eisprong en vooral je NOD (dag van je niet ongesteldheid.) Succes meid en welkom!
XX Bibi
 
Hoihoi! Ik ben ook sinds januari gestopt met de pil. Ik heb geprobeerd om niet te veel bezig te zijn met het zwanger worden, maar het is zo een leuke en spannende beslissing, dat het me niet lukt om het opzij te zetten. Maar dat vind ik ook niet erg, ik vind het heel leuk om lekker in dit forum te lezen. Heb al veel handige informatie opgedaan en leuk om ervaringen van anderen te lezen!! Veel plezier enne..succes he!? Groetjes van Brie
 
Terug
Bovenaan