Groen slijmverlies met 17 weken?

Hallo allemaal,

Ik ben nu bijna 18 weken zwanger, Maar heb sinds een paar dagen groen slijmverlies,
Met het afvegen als ik geplast heb..

Ik heb t niet elke dag maar heb t nu al 3x gehad, 1x was het best veel (vind ik)
Het leek net op een snottebel.

Is dit ernstig? En hoe kan t dat ik het al zo vroeg heb?
Aangezien ik heb gehoord dat je dat pas heb als je met je laatste loodjes loopt.

Ik hoop dat iemand mij kan informeren/helpen hiermee..

Alvast heel erg bedankt

Groetjes Dolly!!

Als ik even google, komt een als oorzaak "infectie" veel naar voren in de info. even naar de huisarts bellen dus. misschien met een zalfje of tabletje te verhelpen. Heb zelf ook in deze zwschap schimmel gehad en na 3 dagen behandelen was die alweer voorbij

succes
xxxx

Dankjewel voor jullie snelle reactie terug,

Ik heb ookal een schimmelgehad, maar toen had ik geen groen slijmverlies,
Ik heb al 2x een blaasontsteking gehad, waarschijnlijk was t er maar 1 maar die niet weg was, daarvoor ookal 2x antibiotica voor gehad..

En een schimmel eroverheen, Idd pillen voor gehad, Alleen waren die niet zo prettig,
Nu denk ik ook weer dat ik weer een blaasontsteking heb, Heb mijn urine ook nog niet opnieuw laten testen..

En uit jullie reactie te zien, Blijkt t misschien ook nog dat ik weer een schimmelinfectie heb,

Ik hoop echt zo van niet, Heb elke keer wel weer wat..
Maar wil jullie heel erg bedanken voor jullie info!!

Groetjes Dolly

Hoi Dolly,

Ik heb ook veel last gehad van groen slijm tijdens mijn tweede zwangerschap.

Dat was bij mij gekomen door een bacterie daar.

Het is verstandig er even naar te laten kijken door de dokter of gynae, die maken wsl een uitstrijkje.

En geven je er wat voor als het nodig is.

Anders is het alleen maar hinderlijk maar kan het geen kwaad. Je kind zit veilig binnen hoor.

Groetjes,

Vanessa

Oja, weet je wat ook goed helpt?

Tegen schimmels enzo, is wassen met lactacyd schuim.

Dat houdt je ph daar in orde, want dat rommelt lekker in je zwangerschap.

Misschien dat je daardoor gevoeliger bent voor schimmels.

Groetjes,

Vanessa

PS Geen gewone zeep gebruiken hoor want daar krijg je het juist van

Terug
Bovenaan