Groene letters forum

Ohhhhhhh!!!!!!!!
Schrijf ik net een heel verhaal druk ik per ongeluk op sluiten in plaats van plaats bericht!
Sorry dit bericht wordt dus een beetje kortaf hahaha...
Ik heb twee vragen, ten eerste, weet iemand hoe ik kan zorgen dat mijn computer weer onthoudt wat ik heb gelezen? Want nu blijft alles groen en moet ik de hele tijd zo hard nadenken en daar heb ik niet zo een zin meer in...
En ten tweede, telkens als ik een emoticon in wil voegen vraagt hij iets over mijn klembord en moet ik het toestaan, tot drie keer toe! Ook hier word ik knetter gek van... Wie o wie kan mij helpen? Ik ben gewoon zo onhandig met computers...
Heel erg bedankt alvast!
Sarah

Goeie vraag, mijn computer is daar ook ineens mee opgehouden, onthouden bedoel ik en ik heb echt geen idee hoe dat weer goed komt....

Hoop dat iemand antwoord heeft want dat was wel heel handig hoor vond ik

groetjes Yvonne

jeetje wat lastig,

hoe lang is dit al zo?
want als je dat weet dan kun je je instellingen weer terug zetten naar hoe het vroeger was.
de systeeminstellingen moet je terug zetten, je kunt dan kiezen uit een datum en dan druk je op ok.
dan word de pc op de datum die jij hebt gekozen weer terug gezet en heb je hopelijk dit probleem niet meer.
moet je maar ff kijken bij start -> zoeken --> intyoen : systeeminstellingen.

hopelijk lukt het nu wel.
het is trouwens wel zo dat als je de pc terug zet naar bijv. vorge week dat alle programma's die je deze week op de pc gezet hebt je kwijt bent. en dus opnieuw erop moet zetten. alles wat verandert is binnen een week ben je kwijt.

probeer het maar en hopelijk lees ik terug dat het je is gelukt.

groetjes Miranda

Ik denk niet dat bovenstaande een goed idee is, je weet nooit wat je kwijt bent en je zit ook nog eens met updates en bovendien staat de datum van je computer dan niet meer goed. Wees wel voorzichtig als je het wel wilt doen.

Mijn computer onthoudt het trouwens ook niet, nooit gedaan ook, en die melding bij het klembord heb ik ook. Ik ben er intussen aan gewend geraakt.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan