Groene ontlasting bij flesvoeding?

Meiden,

Mijn dochtertje van 6 weken heeft af en toe groene ontlasting. Het ruikt ook sterker dan de normale (beetje geelbruine) ontlasting. Het CB zegt dat het kan omdat ze Nutrilon Hypoallergeen krijgt. Ben toch wel erg benieuwd of er meer kindjes zijn die hier ' last'   van hebben.

groetjes
Nana

Mja klopt... Rosalie had het ook van de hypoallergene voeding.. en ook af en toe groene spikkels die weer te wijten waren aan een verkoudheidje... kan geen kwaad hoor verder.. maar nu ze peptievoeding krijgt heeft ze weer gelige poep.. net zoals bv poep..

Hoi,

Mijn zoontje is vandaag precies 5 maanden,en krijgt ook de hypo-allergeen voeding van nutrilon.
Zijn ontlasing is ook donkergroen,en stinkt verschrikkelijk.
Ook ik had nadat ik 3 maanden volledige borstvoeding had gegeven zoiets van is dit wel normaal.
Ja dus,dir hoort er gewoon bij.
Maar je kan je neus er wel bij dichthouden!
Mijn zoontje poept ook soms een paar dagen niet,heb jij dat ook?
Maar maak je verders geen zorgen!!!!

Groetjes Lena

Hoi !!
Onze tweeling (meisje en jongen) is nu ook 6 weken oud en onze dochter poept soms een paar dagen niet en dan is er een soort van explosie van (dezelfde) olijfgroene poep die vreselijk stinkt ja ! Dit is sinds een week ofzo, eerst had ze "gewone" geelachtige poep.

Onze zoon heeft er geen last van, dus het zal ook aan het kindje liggen of ze er wel of geen last van hebben. Het kan verder geen kwaad, poep kan soms dagen of zelf een of 2 weken uitblijven en van geel tot bruin van kleur zijn.

Jammer voor ons dat de geur ervan niet te harden is !!

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan