groene poep

Ons dochtertje van 12 weken heeft sinds twee weken vaak een groene poepluier met korreltjes en het is slijmeriger dan eerst. Ik geef volledige borstvoeding en had eerst meer van die mosterdgele, korrelige luiers.
Voor de rest doet ze het goed, niet ziek of zo. Vroeg me af of het iets te betekenen had, of dat het meer ligt aan wat ik zelf eet.
Groetjes!
 
hoi

kijk ook even op het borstvoedingsforum van borstvoeding.nl (moet je naar de site van borstvoeding natuurlijk). die weten er alles van. groene poep met slijmerige draden KAN duiden op zg. hongerluiers, dat je kind teveel voormelk binnenkrijgt en te weinig vette achtermelk.
maar van het cb begreep ik dat als een kind goed groeit (aankomt) en tevreden is, dat zelfs groene luiers dan toelaatbaar zijn. als ik jou was zou ik toch even checken, voor de zekerheid (laten wegen).

succes, karin
 
De samenstelling van bv verandert toch ook eens in de zoveel tijd ik denk dat het daaraan ligt!!!
Mijn dochter krijgt wellis waar flesvoeding maar toen ik van gewone naar omneo overstapte werd het ook groen volgens mij is het gewoon normaal
 
Mijn zoontje had dat ook ik heb het toen nagevraagd bij het cb daar vertelde ze mij dat de kleine dan genoeg voeding, eigenlijk iets teveel voeding krijgt het ene kindje spuugt het eruit het andere poept het eruit en dan krijg je dus die kleur en slijmerige samenstelling. Niets om je zorgen over te maken dus.
 
Terug
Bovenaan