Groene poep

Hoi dames,

Na weken lang hele mooie gele/geelbruine poep is mijn kleine wurm ineens heel groene poep gaan produceren. Eerst had ze diarrhee, maar dat is nu over, het blijft echter best wel groen. Soms zo groen als spinazie, soms meer als een appel, maar groen is het.
Volgens mij is het niets om me zorgen over te maken, maar ik ben toch wel geinteresseerd of andere baby's dat ook hebben.
Groet!
Barbara
(Mirne is nu bijna 12 weken)

Yep,.. Hier is het ook spinazia ala blub!

Scheelt dat de kleur groen op dit moment hip is! haha..
Niks om zorgen over te maken en het wordt vanzelf wel weer een ander fris kleurtje.
Gelukkig maar anders zaten we nu al in een sleur

Esmé mv Kay

Hoi,

Mijn zoon is 11,5 week en hij heeft dat ook. Krijgt jouw baby ook borstvoeding? Weet trouwens niet of dat wat uitmaakt, hoor.
Mijn zoon heeft soms een dag geen poep, soms 1x per dag en soms ook 2x per dag. Er zat net een beetje regelmaat in (2x per dag, beetje mosterdgeel....), maar gister en vandaag was het groen. Op het cb is gisteren tegen mij gezegd dat dat een reactie van de darmpjes is. Na darmkrampjes is de ontlasting groen. Dus misschien kan je nagaan of je iets vreemds/anders/scherps gegeten hebt. Daar komt het van en het is niets om je zorgen over te maken.
Wel vreemd overigens dat ik niet het idee heb dat mijn zoontje darmkrampjes heeft (hij huilt nooit), maar goed, dat zal het toch wel zijn, dan!

Merel heeft juist gelige poep. lijkt net picalilly.
En altijd tijdens het geven van de fles (geef alleen flesvoeding), dan begint madam toch te prutellen in die broek hahaha
Raar kleurtje om te zien.

Hoi hoi,

Deze vraag had ik dus op het cb gesteld waarop ik een antwoord kreeg van een kwartier....met als eindconclusie...tsja dat hebben baby's nou eenmaal weleens......
Kortom niets om je druk over te maken hoor!

Groetjes Sandra, mama van Kirsten en Jarkko

Hallo mijn zoon is nu boijna 15 weken en krijgt alleen bv en heeft sinds kort ook groene ontlasting. En hij heeft niet meer last vanm krampjes dan anders.
Nu las ik hier bovenm ook dat jsommigen rekening houden met scherp eten. Ik heb gehoord dat dat niet uit maakt, dat ze daarmeeniet meer of minder darmkrampjes krijgen.
Dus eet ik gewoon alles, ook nasi of bruine bonen.

Groetjes Sigrid

Terug
Bovenaan