Groene poep

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Janneke had zaterdag groene poep (spinaziegroen)  en ze heeft daarna vandaag weer voor het eerst gepoept, terwijl ze bijna elke luier wel iets gedaan heeft.
Het ruikt ook zurig.  

Weet iemand wat dit kan zijn?
Alvast bedankt.

Groetjes Marina

Onze zoon heeft ook groene poep. Dit komt door de verandering van voeding. Hij krijgt nu Nutrilon Omneo, ben jij ook van voeding veranderd??

Een trotse mama

hallo,

Ik weet het niet zeker hoor, maar ik dacht dat als de poep groenig is en het zurig ruikt, of in ieder geval anders is als normaal, dat het niet helemaal goed is.
Mijn kleine had dat toen hij een beetje verkouden was.
Ik zou in ieder geval even het cb bellen.
Als het tenminsten nu nog zo is.
Ik weet trouwens niet of dat ook zo is, als je van voeding veranderd.
Daar heb ik geen ervaring mee.
Succes

Groetjes suus

Ik weet niet of je borstvoeding geeft, maar met borstvoeding mag de poep allerlei kleuren hebben. En meerdere keren per dag is normaal, maar ook 1x in de week.

Met flesvoeding heb ik geen ervaring.
Groetje!

Hoi, bedankt.
Ik geef borstvoeding. Ik belde net naar het CB maar die weten hier echt nooit wat.
Moet ze het even opzoeken. Wat ze zei had ik zelf ook opgezocht op internet.
Dat ze alleen voormelk binnenkrijgt. Maar dat is niet zo..

Mijn moeder had het ook over een verkoudheid en mijn zus over verstopping of in d'r buik.
Dus het kan van alles zijn.

Nou ja, hoop dat het vanzelf weer over gaat.

Liefs Marina

Mij is altijd verteld dat de poep alle kleuren mag hebben. Mede afhankelijk van wat jij eet. Is dus helemaal niets ernstigs. Ik zou er dan ook niet achter zoeken.

Okee, dank je wel junimama. Ik ben vorige  week gestopt met suiker  eten.
Misschien dat het daardoor komt.
x Marina

Het cb hier zegt dat groene poep duidt op een verkoudheidje of krampjes....
Inderdaad met bv kan poep verschillende kleuren hebben, kijk maar eens als je kolft de melk ziet soms ook wat blauw of groen...
Zolang het niet slijmerig is zou ik me niet druk maken, slijmerige poep is nl vaak een buikgriepje!

Gr. L81

Terug
Bovenaan