Groene poep

Sinds ik 2 weken geleden met de borstvoeding gestopt ben, heeft Quintus weer een beetje moeite met poepen. Hij heeft veel dikkere en een beetje groenige poep. Bovendien slaat ie soms een dag over terwijl ie normaal altijd elke dag rond 4 uur smiddags poepte. Je kon er de klok op gelijk zetten.

Herkenbaar?

Die dikke poep ken ik wel, maar die had Olivia wel 3-4x per dag. Ik ben toen 1 schepje Omneo gaan geven (omdat ze er ook last van had) en daarna geen dikke poep meer gehad.
Nu nog 2x per dag poep gemiddeld, soms 1x.

Ik zou het even met het cb opnemen. Bij flesvoeding heeft groene poep wellicht een andere betekenis dan bij bv. Het zal wel iets met die overgang te maken hebben.

Nee groene poep is niet herkenbaar bij mij. Dus ik kan je helaas niet helpen. Quinn krijgt flesvoeding en zijn kleur is altijd geel.
Heb je al contact gehad met het cb?? En hoe is het vandaag gegaan met de poepluiers??

Liefs marielle Quinn 13 weken

Jasmijn (28 feb) heeft af en toe ook groene poep. Geen flauw idee wat dat te betekenen heeft ;-)

Overigens kan het best zijn dat Quintus even moet wennen aan de flesvoeding en dat zijn darmpjes daardoor even een beetje van streek zijn.

Ik ben vandaag begonnen met het iets verdunnen van de flesvoeding. Hoop dat het helpt en een beetje extra vocht kan ie sowieso wel gebruiken met dit weer. Vandaag wel eind van de middag braaf gepoept, maar nog steeds weinig, dik en groen.

Hmm nee groen, dat zegt me niks. Andries (13+3 dagen) krijgt flesvoeding, en zijn poep is tot nu toe altijd geel geweest. Zal misschien toch wel komen door je overstap van borst naar flesvoeding.

Terug
Bovenaan