groene poepluier

hallo dames,
anouk had vanmiddag ineens een groene poepluier,wat zou dat zijn.we zijn wel van standaard voeding naar omneo gegaan,zou dat het kunnen wezen?
groetjes petra

Hoi

ik las vandaag nog op internet dat het inderdaad kan voorkomen dat de ontlasting groen kan verkleuren bij hypoallergene voeding. Dus dat zal dan wel normaal zijn!

grtjs

Hoi,

Mijn dochter is vijf maanden en ik weet niet beter dan dat ze groene poep luiers heeft ik heb het ook aan verschillende mensen gevraagd. En de meeste zeggen of te veel voeding of te weinig of het is normaal ook hier heb je niet veel aan. Ik gebruik omneo en simulac. En dat gaat harstikke goed maar de luiers blijven groen ik heb verschillende dingen geprobeerd minder voeden en meer maar niks helpt ze werd er alleen maar onrustig van dus naar een paar weken uitproberen zit ik weer op het zelfde schema.
Dus voor onze dochter is het normaal.

Ik hoop toch dat je er wat aan hebt. Suc6  

Gr,
Miranda en Lizzy

Hallo Anouk,

Ik zou me geen zorgen maken bij omneo voeding horen groene poepluiers, mijn dochter heeft ze al sinds we zijn begonnen met omneo en dat is nu zo,n twee maandjes terug.

groetjes

Hallo,

Inderdaad, bij hypo-allergene voeding horen groene poepluiers. Ons zoontje heeft een half jaar hypo-allergene voeding gehad en een half jaar groene poepluiers. Toen we overgingen op gewone opvolgmelk (op advies van cb arts), werden de poepluiers anders van kleur.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi

Ik heb ook gelezen dat bij hypoallergene voeding de poep groen is. Nutrilon meldt tevens dat Omneo ook een hypoallergene voeding is en dezelfde eiwitsamenstelling bevat als de hypoallergeen.

Tania

Terug
Bovenaan